به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عجیب ترین رستوران های اسپانیا کجاست؟

جاذبه های توریستی و گردشگری

عجیب ترین رستوران های اسپانیا شامل بهترین غذا خوری هایی می شوند که نه تنها در اسپانیا بلکه در کل جهان مشهور و معروف هستند. دلیل عجیب خواندن این رستوران ها متفاوت است. به عنوان مثال برخی به خاطر مکان، برخی دیگر به خاطر غذا و برخی را به دلیل نحوه سر غذا عجیب معرفی کرده اند.

رستوران های اسپانیا

رستوران های اسپانیا

در ادامه به معرفی و بررسی چندین رستوران عجیب در کشور اسپانیا می پردازیم که با تور ایتالیا و اسپانیا می توانید از آن ها دیدن کنید.

رستوران کوه آتشفشان یا رستوران شیطان

یکی از عجیب ترین رستوران های اسپانیا که شهرتی جهانی دارد رستوران کوه آتشفشان است. این غذاخوری حیرت انگیز در نزدیکی یک آتشفشان فعال تاسیس شده که در جوار آن تعداد زیادی چاله آتشی قرار دارند. به همین دلیل است که بسیاری این رستوران را رستوران شیطان می نامند.

شاید انتخاب این محل برای صرف یک وعده غذایی اندکی استرس آور باشد. با این حال طعم لذیذ گوشت گریل شده بر روی گدازه هایی که ۲۰۰ سال است آتشی از آنها خارج نشده است افراد را وسوسه می کند. برای رفتن به این غذا خوری و مشاهده چنین صحنه ای باید به پارک ملی تیما تفایا بروید که در صورت استفاده از تور ایتالیا اسپانیا مشکلی در خصوص یافتن مسیر آن نخواهید داشت.

رستوران DiverXO Madrid _ عجیب ترین رستوران های اسپانیا

دلیل اصلی قرار گرفتن این رستوران در لیست عجیب ترین رستوران های اسپانیا ادغام غذاها و خوراک های چینی و اسپانیایی توسط سرآشپز آن است. برای بسیاری از افراد ترکیب غذاهای این دو کشور عجیب و حتی غیر ممکن به نظر می رسد. با این وجود انجام چنین کاری در این رستوران واقعیت دارد و سرآشپز مشهور دیوید مونز این عمل را به شکل هنرمندانه ای انجام داده است.

دلیل دیگر برای انتخاب این رستوران به عنوان یکی از عجیب ترین ها، دکوراسیون منحصر به فرد آن است. دیوار های پوشیده از پروانه و خوک های پرنده دکور این غذاخوری را تشکیل داده اند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به امتحان کردن مزه های جدید دارید با تور ایتالیا و اسپانیا می توانید به راحتی در این رستوران حضور پیدا کنید.

رستوران آسادور اتخیباری

آسادور اتخیباری یکی دیگر از رستوران های عجیب اسپانیا است که تمامی غذاها و خوراک های سرو شده در ان با آتش و دود طبخ می شوند. همچنین این رستوران در نزدیکی کوره طبخ غذا واقع شده است. غذاهای خانگی این رستوران شهرتی جهانی دارند و مزه آنها به طرز شگفت انگیزی با طعم دود آتش آمیخته شده اند.

کان ماجو در بارسلونا

به طور حتم با حضور در رستوران کان ماجو که یکی دیگر از رستوران های عجیب اسپانیا است. می تواند شگفت انگیز ترین غذاهای دریایی را میل کنید. خیار دریایی و صدف گالیسی، زارزیلینو وپائلا از جمله عجیب ترین غذاهایی هستند که در این رستوران طبخ و سرو می شوند.

رستوران عجیب و مشهور موگاریتز در سن سباستین

این رستوران به دلیل عدم ارائه منو در لیست عجیب ترین رستوران های اسپانیا قرار گرفته است. همچنین غذای مشتریان توسط خود سرآشپز انتخاب می شود. چنین حالتی را هرگز نمی توان در هیچ رستورانی و در هیچ جای جهان مشاهده کنید. جالب آن است که تمامی غذا های پیشنهادی توسط سرآشپز از سوی مشتریان با استقبال پرشوری مواجه می شوند. جهت امتحان پیشنهاد سر آشپز خوش ذوق این رستوران می توانید از طریق تور ایتالیا و اسپانیا به این رستوران بروید و خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

رستوران Nerua Bilba اسپانیا

این رستوران یکی دیگر از رستوران های عجیب اسپانیا است که در موزه ای با عنوان موزه گوگنهایم بیلبائو واقع شده است. عجیب اما واقعی، این تنها جمله ای است که در خصوص این رستوران می توان به زبان آورد. از دیگر نکات شگفت انگیز این رستوران گذشتن مشتریان از آشپزخانه برای رسیدن به فضای غذاخوری است. در این فاصله آنان می توانند سرآشپز خوسن الیخا را در حین پخت غذا مشاهده کنند و با او عکس یادگاری بگیرند.

رستوران تابیرنا دل آلباردیرو در سیویل _ عجیب ترین رستوران های اسپانیا

این رستوران مجلل در یک عمارت قرن نوزدهم میلادی واقع شده است. به همین دلیل بسیاری از افراد آن را یکی از عجیب ترین رستوران های اسپانیا قلمداد می کنند. این محل به شدت لوکس است به نحوی که مشتریان با وارد شدن به رستوران محو تماشای شکوه و جلال بنا و دکوراسیون زیبای آن می شوند. سس ترافل، سینه اردک، تاندون گوشت گاو، تارتین هلو و گس فوی از جمله خوراک های سرو شده در این رستوران هستند. این رستوران در سیویل قرار دارد و برای لذت بردن از غذاهای آن و همچنین مشاهده حجم زیادی از زیبایی و تجمل می توانید از طریق تور ایتالیا و اسپانیا اقدام کنید.

رستوران کَن کویِرِتِس

مهم ترین دلیل قرار گرفتن این رستوران در لیست عجیب ترین رستوران های اسپانیا قدیمی بودن آن و ثبت آن در کتاب رکوردهای جهانی، گینس است. خورش گراز وحشی، خوراک دریایی پیکا پیکا و کبک از جمله غذاهای مشهور این رستوران عجیب هستند. این رستوران از سه سالن اصلی غذاخوری تشکیل شده است که به طرز خارق العاده ای با کاشی‌ های زیبا و نقاشی‌های رنگ روغنی و عکس مشتریان قدیمی تزئین شده اند.

عجیب ترین رستوران های اسپانیا _ رستوران بار پینوتو (Bar Pinotxo)

رستوران بار پینوتو از دیگر رستوران هایی است که جزو عجیب ترین رستوران های اسپانیا به شمار می اید‌. در این رستوران تمامی غذاها و خوراک های طبغ شده را در سینی های بزرگ و در پیش چشم مشتریان قرار داده اند. مشتریان از این طریق غذای مورد علاقه خود را انتخاب و سفارش می دهند. در واقع این رستوران یک رستوران فاقد منو است که در آن مشتریان از طریق مشاهده غذاها آنها را انتخاب می کنند. اگر قصد سفر به کشور اسپانیا را دارید و صرف یک وعده غذایی در این رستوران را در برنامه سفر خود قرار داده اید. بهتر است سفر خود را از طریق تور ایتالیا و اسپانیا انجام دهید.

کلام پایانی

در متن فوق لیست کاملی از عجیب ترین رستوران های اسپانیا را معرفی کردیم. نکته بسیار مهمی که وجود دارد آن است غذاهای طبخ شده در این رستوران ها اغلب از قیمت بالایی برخوردار هستند. بنابراین پیشنهاد ما به شما جهت صرف غذا در این مکان ها انجام سفر با تور ایتالیا و اسپانیا است. زیرا هزینه سفر بخصوص هزینه صرف غذا در این رستوران ها با تور تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک