به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی بهترین رستوران‌ هتل های مشهد

جاذبه های توریستی و گردشگری

بهترین رستوران‌ هتل های مشهد

بهترین رستوران‌ هتل های مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ کشور ایران است که همه ساله در اعیاد و مراسم‌های خاص میزبان زائران و مسافران زیادی از سراسر ایران و دیگر نقاط جهان است. از آنجایی که کیفیت اقامت در هتل مهم است، صرفه وعده‌های غذایی نیز برای میهمانان از اهمیت خاصی برخوردار است. هتل مشهد با غذا از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که گردشگری پیش از سفر به شهر درباره آن جست و جو می کنند. به همین دلیل در ادامه به معرفی بهترین رستوران هتل های مشهد می‌پردازیم و ویژگی‌های هریک را بررسی می‌کنیم.

رستوران های هتل قصر طلایی مشهد

یکی از بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های شهر مشهد، هتل ۵ ستاره قصر طلایی است. این هتل در دسته‌ی بهترین هتل‌های لوکس این شهر قرار گرفته است که زائران و مسافران زیادی از آن استقبال می‌کنند. در ایامی که میهمانان و زائران از سراسر نقاط ایران و دیگر کشورها برای زیارت به این شهر سفر می‌کنند، هتل قصر طلایی خدمات باکیفیت خود را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. یکی از بهترین قسمت‌های این هتل، رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری آن است. این هتل بزرگ چند رستوران عالی و باکیفیت را در دل خود جای داده که جزو بهترین رستوران هتل‌های مشهد به حساب می‌آیند. این هتل در خیابان امام رضا (ع) میدان بسیج واقع شده است.

رستوران ۵ قاره زوشا

اگر برای صرف وعده‌های غذایی خود به دنبال رستورانی خوب و عالی هستید، این رستوران از بهترین رستوران‌های هتل قصر است. فضای دلنشین و لوکس این رستوران باعث محبوبیت آن شده است. چیدمان شیک میزها و تزیینات خاص آن به جذابیتش افزوده است. در آشپزخانه این رستوران آشپزهای ماهر غذاهای خوش طعم و باکیفیت را با مواد اولیه تازه برای صرف وعده‌های ناهار و شام تهیه می‌کنند. رستوران پنج قاره زوشا همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ با ظرفیت آماده پذیرایی از میهمانان است.

رستوران ترمه

یکی دیگر از رستوران‌های هتل قصر طلایی، رستوران سنتی ترمه است که با فضایی متفاوت‌تر نسبت به دیگر رستوران‌های این هتل میزبان میهمانان است. دلیل متفاوت بودن این رستوران، طراحی داخلی شیک و سنتی آن است. در معماری داخلی آن از نمای آجر و کاشی‌کاری‌های ماهرانه استفاده شده است. غذاهای این رستوران در ظروف سنتی و سفالی برای سرو آماده می‌شود. از نکات جالب این رستوران، پخت نان تازه و سنتی آن است که میهمانان از آن لذت می‌برند. در منوی آن، انواع غذاهای سنتی ایرانی همراه با سالادها و پش‌غذاهای مختلف فهرست‌بندی شده است. رستوران ترمه که از رستوران‌های خوب مشهد است، در طبقه دوم هتل قصر طلایی قرار دارد و همه روزه از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۳۰ برای صرف وعده ناهار و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برای صرف وعده شام میزبان میهمانان عزیز است.

سالن VIP پرستیژ

پیشنهاد خوب برای میهمانان ویژه که به دنبال مکانی خاص برای برگزاری جلسات کاری و حتی میهمانی‌های خانوادگی هستند، سالن VIP پرستیژ است. فضای کلاسیک و پرزرق و برق‌ این سالن مجلل دلیل جذابیت آن است. گروه تشریفات این سالن به درخواست میهمانان، انواع تزیینات ویژه مانند گل‌آرایی، میوه‌آرایی و شمع‌آرایی برای میزهای رزرو شده انجام خواهند داد. در منوی این رستوران اسامی انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی قرار گرفته که براساس ذائقه مهمانان مختلف تهیه می‌شود. این سالن با ظرفیت ۱۴۰ نفر در طبقه اول هتل قصر طلایی قرار دارد.

رستوران‌های هتل درویشی مشهد

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره مشهد، هتل درویشی است که آن را به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد نیز می‌شناسند. این هتل با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد به سرعت به یکی از هتل‌های محبوب ایران تبدیل شده است. رستوران‌های این هتل نیز مانند قصر طلایی بهترین کیفیت را در غذاهای خود برای میهمانان ارائه می‌دهد. هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶ قرار دارد.

رستوران آتریوم، بهترین رستوران هتل های مشهد

اگر برای صرف غذا به دنبال مکانی مجلل و باشکوه در فضایی آرام و دلپذیر هستید، رستوران آتریوم هتل درویشی را انتخاب کنید. رستوران آتریوم یکی از زیباترین رستوران‌های هتل درویشی است که سقف شیشه‌ای و مرتفع آن برای شما و همراهانتان محیطی دل‌انگیز را پدید آورده است. برای صرف غذا در این رستوران آشپزهای ماهر با استفاده از مواد اولیه تازه، بهترین و متنوع‌ترین غذاها را تهیه می‌کنند. از انواع کباب‌‌ها و غذاهای خاص این رستوران می‌توان به خوراکی خوش طعم میگو، ماهیچه و شیشلیک با گوشت تازه بره اشاره کرد. با صرف غذا در این مکان می‌توانید خاطره‌ای تکرار نشدنی را همراه با عزیزان خود رقم بزنید.

رستوران روف گاردن هتل درویشی

یکی از پرطرفدارترین فضاهایی که افراد زیادی از آن برای صرف وعده غذا استقبال می‌کنند، روف گاردن‌ها هستند. رستوران روف گاردن هتل درویشی، یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای صرف غذایی خاطره‌انگیز است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای آسیایی و فرنگی را سفارش دهید. سالاد میگو با سس مخصوص از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران به شمار می‌رود. ساعت پذیرایی این رستوران از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تا ۱۶ و ۲۰ الی ۲۳ است.

رستوران هتل قصر الضیافه مشهد؛ از رستوران‌ های معروف مشهد

رستوران هتل قصر الضیافه نیز برای پذیرایی از گردشگران ایجاد شده است. این مکان دنج برای مسافران و میهمانانی که به قصد زیارت و تفریح به مشهد سفر می‌کنند، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را تدارک دیده است. ساکنین شهر مشهد نیز می‌توانند به رستوران هتل قصرالضیافه مشهد مراجعه کنند و در کنار عزیزانشان با صرف غذاهای دلخواه لحظاتی دل‌انگیز را تجربه کنند. این هتل که در واقع جزیی از حرم مطهر امام رضا (ع) است، سعی کرده تا خدماتی قابل قبول را به گردشگران و زائران ارائه کند و با منو متنوعی که دارد بهترین وعده‌های غذایی را به آن‌ها عرضه می‌کند. هتل قصر الضیافه مشهد در ضلع شرقی حرم امام رضا(ع) و در قسمت ورودی صحن هدایت حرم مطهر واقع شده ‌است.

رستوران های هتل مدینه الرضا مشهد

از بهترین رستوران هتل های مشهد که می‌توان پیشنهاد داد، رستوران‌های باکیفیت هتل مدینه الرضا مشهد است. این هتل شامل ۴ رستوران است. یکی از این رستوران‌ها که جزو بهترین‌های این هتل به شمار می‌رود، رستوران گل نرگس ۱ هتل مدینه الرضا مشهد است که در طبقه مثبت یک قرار گرفته است. این رستوران با فضایی زیبا و چیدمان عالی میز و صندلی‌ها ۳۰۰ نفر ظرفیت پذیرایی دارد. مهمانان عزیز می توانند با مراجعه به رستوران گل سرخ ۱ از غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت نهایت لذت را ببرند.

یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران‌ هتل های مشهد در این مکان، رستوران گردان آن است. رستوران گردان هتل مدینه الرضا به نام رستوران آفتاب در این هتل شناخته می‌شود. این رستوران در بلندترین نقطه هتل قرار گرفته است و نمایی فوق‌العاده را از حرم امام رضا (ع) به نمایش می‌گذارد. شما می توانید به همراه خانواده و عزیزان خود از منوی غذایی متنوع نظیر غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی و فست فود این رستوران لذت ببرید. هتل مدینه الرضا در خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی ۲ و ۴ قرار دارد.

در انتها

در این مقاله با بهترین رستوران هتل های مشهد آشنا شدیم و بررسی کردیم هر کدام از آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و می‌توانند مناسب صرف وعده‌های غذایی باشند یا خیر. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و رزرو هتل می‌توانید با به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک