به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معرفی هتل لیپار چابهار – بهترین هتل شهر زیبای چابهار

جاذبه های توریستی و گردشگری

بهترین هتل شهر زیبای چابهار

بهترین هتل شهر زیبای چابهار

مطمئنا برایتان جالب است که بدانید از جمله ناشناخته‌ترین و بکرترین شهرهای گردشگری که در هر فصلی که بخواهید این امکان را دارید تا به آن سفر کنید، چابهار است. در این شهر می‌توانید خنکای هوای دلنشین بهاری را حس کنید. چابهار را در واقع بیشتر به عنوان یک منطقه استراتژیک اقتصادی می‌شناسند؛ با این حال این شهر از جاذبه‌های طبیعی ناشناخته و عجیب پر شده که کمتر مورد توجه عموم قرار گرفته ‌است. چنانچه تمایل به کشف این جاذبه‌ها دارید باید به این شهر سفر کنید. اما پیش از هر چیز آنچه مهم است محلی برای اقامت می‌باشد. از این رو در این مطلب قصد داریم تا هتل لیپار چابهار را به شما معرفی کنیم.

چابهار در جنوب ایران و در استان گرمسیر سیستان و بلوچستان قرار دارد. در زبان عامیانه به این شهر چابهار می‌گویند، اما در واقع این شهر همیشه بهار، همان چهاربهار می‌باشد. علت نام‌گذاری این شهر به چهاربهار نیز واضح است؛ چراکه در هر چهار فصل سال همچنان حال و هوای بهاری خود را حفظ می‌کند و معتدل‌ترین آب و هوا را دارد و دچار تغییر دما نمی‌گردد. پس اگر تصمیم به سفر گرفته‌اید و دنبال مکانی مناسب برای اقامت هستید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا یکی از بهترین هتل های چابهار را به شما معرفی کنیم.

صاحب هتل لیپار چابهار

هتل لیپار چابهار از هتل های چابهار بوده و یکی از هتل‌های بین‌المللی می‌باشد. صاحب هتل لیپار چابهار توانست هتلی مناسب و درخور، واقع در منطقه آزاد چابهار بسازد. این هتل دارای ۱۰۷ واحد سوئیت مجهز و کامل در ۳ طبقه می‌باشد. هتل لیپار برای مسافران و تجاری که برای داد و ستد به چابهار می‌آیند امکانات ویژه‌ای را فراهم کرده‌است. تجاری که به چابهار زیبا می‌آیند امکان دارد غیر ایرانی هم باشند؛ زیرا چابهار یک منطقه آزاد هفت‌گانه و بندر اقیانوسی می‌باشد و محلی است برای ارتباط و مراوده‌های بین‌المللی با سایر کشورهای همسایه.

همان‌طور که می‌دانیم چابهار در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است و این منطقه آزاد نیز در شرق خلیج چابهار قرار دارد و علاوه بر راه‌های آبی به فرودگاه بین‌المللی کنارک نیز دسترسی دارد. پس جای تعجبی ندارد اگر در هتل بین‌المللی لیپار چابهار شاهد گردشگران خارجی و همچنین تجار غیر ایرانی باشیم. شاید همین دلیل باعث شده تا هتل لیپار چابهار از لحاظ کیفی امکاناتش را ارتقاء دهد تا موجب جذب بیشتر تجار و گردشگران شود.

هتل لیپار چابهار در سال ۱۳۸۶ افتتاح گشت و از همان سال فعالیتش را آغاز نمود. خوب است بدانید طراحی داخلی و حتی نمای هتل لیپار چابهار بسیار زیبا و چشم‌نواز است. این طراحی خاص توانسته گردشگران و تجار خارجی و داخلی که به منطقه آزاد چابهار می‌آیند را به خود جذب کند. از همین رو به ‌محض ورود شما به این هتل بین‌المللی، شگفت‌زده خواهید شد و از جلوه زیبای آن بسیار لذت می‌برید.

استخر هتل لیپار چابهار

پس از یک روز گشت‌وگذار در چابهار زیبا یا حتی پس از ورزش در باشگاه هتل لیپار چابهار نوبت به استخر می‌رسد. در استخر مجموعه می‌توانید تنی به آب بزنید و نیروی از دست رفته را دوباره بدست آورید. اینگونه انرژی کافی برای ادامه روز را خواهید داشت.

موقعیت مکانی هتل لیپار چابهار

از جمله ویژگی‌های قابل توجه هتل لیپار چابهار، مشرف بودن آن به ساحل زیبا و خلیج چابهار می‌باشد. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما آن است، چنانچه قصد اقامت در هتل لیپار چابهار را داشتید، حتما سوئیت‌های رو به ‌دریا را رزرو نمایید. اینگونه از تماشای منظره چشم‌نواز رو به‌ دریا لذت خواهید برد.

چه چیزی می‌تواند لذت‌بخش‌تر از صرف صبحانه در اتاق و تماشای منظره منحصربه‌فرد ساحل باشد؟ شما در این هتل می‌توانید از امکانات روم سرویس هم برخوردار شوید. چنانچه علاقه‌مند باشید، پرسنل مجرب هتل لیپار چابهار می‌توانند صبحانه‌تان را به اتاقتان بیاورند.

هتل لیپار چابهار به برخی از جاهای دیدنی چابهار و ساحل زیبای دریای عمان نزدیک است. این نزدیکی باعث شده تا مسافران و گردشگرانی که به هتل لیپار چابهار سفر می‌کنند، بتوانند از اماکن دیدنی این منطقه بازدید نمایند.

چنانچه به پیاده‌روی علاقه‌مندید و در برنامه روزانه‌تان است، هر زمان که دلتان خواست می‌توانید کنار ساحل پیاده‌روی کرده و با خودتان اندکی خلوت نمایید. توصیه ما به شما پیاده‌روی در ساعات غروب خورشید است. حتما تلفن همراه و یا یک دوربین عکاسی خوب با خود ببرید، اینگونه می‌توانید منظره چشم‌نواز غروب آفتاب را ثبت کنید.

امکانات هتل لیپار چابهار

در هتل لیپار چابهار امکانات رفاهی گوناگونی وجود دارد که امکان استفاده از آن‌ها برای میهمانان فراهم است. هرچند استفاده از این دست از امکانات رایگان نمی‌باشد، با این حال ارزش استفاده کردن و پر کردن وقتتان را دارد. چنانچه یک ورزشکار حرفه‌ای هستید و باید حتی در هنگام سفرتان هم ورزش کنید تا از برنامه ورزشی‌تان عقب نیفتید، خبر خوبی برایتان داریم.

نکته قابل‌توجه این است که این هتل یک باشگاه بدن‌سازی مجهز دارد و شما می‌توانید از آن استفاده نمایید. اینگونه حس خوب تندرستی و فعال بودن را در سفر تجربه خواهید کرد. یک باشگاه بسیار زیبای بیلیارد علاوه بر باشگاه بدن‌سازی، در هتل لیپار چابهار قرار دارد. هر زمانیکه حس یکنواخت بودن و یا دلتنگی به سراغتان آمد، این امکان را دارید تا ساعاتی را به بازی مفرح بیلیارد مشغول شوید. اتفاقا می‌توانید دوستان خوب و یا حریفان حرفه‌ای برای خود پیدا کنید. تجربه یک مسابقه جذاب دوستانه هم هدیه هتل لیپار چابهار به شماست. بدون شک هرگز متوجه گذر زمان در این هتل نخواهید شد.

خوب است بدانید که هتل لیپار چابهار یک رستوران بسیار شکیل با گنجایش ۲۵۰ نفر را دارد. این رستوران دارای کیفیت غذاهای قابل ‌قبول و خوبی است. علاوه بر این موضوع، شما یک پارکینگ بسیار بزرگ با گنجایش ۴۰ خودرو دارید. اینگونه خیالتان بابت جای پارک خودرو بسیار راحت خواهد بود. تمام اتاق‌ها و حتی لابی و فضای هتل به اینترنت کاملا رایگان و نامحدود مجهز است. با دسترسی به اینترنت می‌توانید به تمام کارهایتان برسید و نگرانی بابت عقب افتادنشان نخواهید داشت.

رستوران هتل لیپار چابهار

در طبقه همکف، رستوران مرکزی هتل لیپار چابهار قرار دارد که تا ۲۲۰ نفر گنجایش دارد. ساعت کاری رستوران هتل لیپار چابهار برای سرو صبحانه ۷:۰۰ الی ۹:۰۰ ، برای ناهار: ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۰۰ و برای شام: ۱۹:۰۰ الی ۲۲:۳۰ است.

رستوران سنتی هتل که در فضای باز قرار دارد، آمادگی پذیرایی مهمانان تا ظرفیت ۷۰ نفر را دارد. این رستوران از ۱۲ ظهر تا ۱ نصفه شب فعالیت می‌کند. رستوران روف گاردن هتل لیپار در پشت بام هتل قرار گرفته‌است. این رستوران تا ۶۰ نفر ظرفیت داشته و ساعت فعالیت آن از ۴ عصر تا ۱۱ شب می‌باشد. رستوران فست فود هتل در طبقه همکف قرار گرفته‌است. این رستوران تا ۵۰ نفر ظرفیت پذیرایی دارد و ساعت کاری آن از ۱۸:۰۰ الی ۲۳:۳۰ است.

در لابی هتل، کافی شاپ مرکزی هتل قرار داد و برای قرارهای دوستانه و صرف میان وعده گرم یا خنک گزینه مناسبی می‌باشد. این کافی‌شاپ ظرفیت ۱۵ نفر را داشته و به صورت شبانه روزی باز می‌باشد. کافی شاپ مونفورته در طبقه همکف و داخل سالن بیلیارد قرار گرفته است. این کافی‌شاپ تا ۲۵ نفر ظرفیت دارد و بین ساعت ۵ عصر تا ۱۱ شب فعالیت می‌کند.

این مطلب از مقاله معرفی هتل لیپار چابهار – بهترین هتل شهر زیبای چابهار وبسایت ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک