به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت: مزایای مهاجرت به استرالیا

جاذبه های توریستی و گردشگری

کشور استرالیا به‌دلیل مزایای بسیارش یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت و اقامت است. افرادی که قصد رفتن به این کشور را دارند، بهتر است پیش‌از ورود به فرایند مهاجرت، از مشاوران و مؤسساتی کمک بگیرند که با داشتن سال‌ها سابقه، می‌توانند به موفقیت آن‌ها در این پروسه کمک کنند و حتی پس‌از سکونت در استرالیا نیز تنهایشان نگذارند. شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت به نشانی https://persianmigrant.com/ یکی از این شرکت‌هاست که بهترین خدمات را در این زمینه به مراجعین خود ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی این شرکت و مزایای مهاجرت به استرالیا بپردازیم.

شرکت مهاجرتی

شرکت مهاجرتی

شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت: از دیروز تا امروز

شرکت پرشین مایگرنت (Persian Migrant Consultants) از جمله دفاتر معتبر مهاجرتی در کشور استرالیا است که از سال ۱۳۸۵ در تهران آغاز به کار کرد. دفتر تهران زیر نظر وکیل پایه یک دادگستری اداره می‌شود و همۀ خدمات لازم در خصوص مهاجرت به استرالیا، با نظارت وكلای باتجربه، در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.

این شرکت مهاجرتی با گردهم‌آوردن بهترین و زبده‌ترین نیروهای این حوزه، کارآمدترین مشاوره‌ها را برای دریافت انواع ویزاها از جمله ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای توریستی، ویزای خانوادگی و … ارائه می‌دهد و تا امروز که بیش‌از ۱۷ سال از عمر آن می‌گذرد، با داشتن ۱۷ دپارتمان تخصصی و بیش‌از ۳۰۰۰ پروندۀ موفق، توانسته است کارنامۀ درخشانی برای خود بسازد.

انواع خدمات شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت

شرکت پرشین مایگرنت با شعار تا پایان مسیر در کنار شما هستیم، خدمات متنوع و بسیار خوبی به مشتریان خود و متقاضیان مهاجرت به این کشور ارائه می‌دهد که با توجه به آن می‌توان این شرکت را در زمرۀ بهترین شرکت‌های مهاجرتی قرار داد. در ادامه به مهم‌ترین موارد از این خدمات اشاره خواهیم کرد:

خدمات مشاوره تخصصی

این خدمات، شامل ارائۀ مشاوره‌های تخصصی و روشن‌کردن مسیر مهاجرت و اقامت استرالیا، توضیح کامل دربارۀ مراحل و قوانین مهاجرتی، رفع هرگونه ابهام و اشکال مراجعان در رابطه با امور مهاجرت به روش‌های مختلف مثل مهاجرت کاری به استرالیا و سرمایه‌گذاری و… است.

خدمات تخصصی

این دسته از خدمات، مربوط به ارائۀ مشاوره و کمک‌هایی جهت تنظیم مدارک تخصصی شامل CDR،RPL ،CV و Business Plan است تا امور مهاجرت طبق استاندارد و به‌کمک نمونه‌های موجود، پیش برود تا سطح کیفی مستندات افزایش پیدا کند و مشکلی در روند کارها پیش نیاید.

خدمات توریستی و اقامت کوتاه

این بخش خدمات در رابطه با ویزاهای کوتاه‌مدت و خرید بلیط‌های مسافرتی است که امور مربوط به اقامت کوتاه و سفرهای گردشگری به استرالیا را برای مراجعین تسهیل می‌کند.

خدمات اجرایی اخذ ویزا

این خدمات جهت طی مراحل مختلف و آماده‌سازی پرونده‌ها تا دریافت انواع ویزاها برای مهاجرت به استرالیا، از ویزای توریستی استرالیا تا تحصیلی و اقامت دائم و … ارائه می‌شوند.

خدمات پس‌از ویزا

از دیگر خدمات شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت، خدمات مربوط به امور بعداز دریافت ویزا است. این خدمات در زمینۀ راه‌اندازی کسب‌وکار، هماهنگی اسکان و استقبال فرودگاه در استرالیا هستند که در ۳ دستۀ کلی قرار می‌گیرند و عبارت‌اند از خدمات آموزشی، خدمات سفر و استقبال، و خدمات کاریابی و اشتغال.

سایت شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت

این شرکت مهاجرتی، علاوه‌بر ارائۀ خدمات حضوری در دفاتر، وب‌سایتی به نشانی www.persianmigrant.com نیز دارد که می‌توان با مراجعه به آن اطلاعات بسیار مفیدی از مهاجرت به استرالیا به دست آورد که این اطلاعات در بخش‌های زیر تقسیم‌بندی شده‌اند:

مهاجرت به استرالیا

در این بخش، اطلاعات کامل و جامعی از مهاجرت به استرالیا ارائه شده است که شامل شرایط مهاجرت به این کشور، اخد شهروندی آن، انواع روش‌های مهاجرت و توضیح مفصل هر یک از آن‌ها، مدارک لازم برای مهاجرت به این کشور و مزایای آن می‌شود. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف در استرالیا؛
  • کسب مجوز کار برای خود و افراد خانواده در استرالیا؛
  • تحصیل رایگان فرزندان در استرالیا و امکان ادامۀ تحصیل برای متقاضی اصلی ویزا و همسرش؛
  • استفاده کلیه اعضای خانواده ازخدمات Medicare و خدمات رفاهی اجتماعی Commonwealth؛
  • شرکت در آزمون شهروندی استرالیا پس‌از گذراندن زمان مدنظر دولت و اخذ پاسپورت این کشور؛
  • امکان اخذ ویزای نیوزیلند؛
  • به‌دست‌آوردن کلیۀ شرایط و امکانات شهروندی استرالیا.

اسکیلد ورکر استرالیا

از دیگر بخش‌های سایت می‌توان به اسکیلد ورکر استرالیا اشاره کرد که به‌طور ویژه به توضیح و معرفی مهاجرت کاری به استرالیا پرداخته است. در ابتدای این بخش، انواع ویزاهای کاری مثل ویزای ۱۸۹، ویزای ۱۹۰ و ویزای ۴۹۱ معرفی شده است و توضیح مختصری دربارۀ شرایط دریافت هر یک از آن‌ها در اختیار مراجعه‌کنندگان به سایت قرار گرفته است. همچنین اطلاعات مفیدی دربارۀ سازمان‌های ارزیابی استرالیا که وظیفۀ ارزیابی مدارک شغلی و تحصیلی متقاضیان را دارند، درج شده است.

این بخش از سایت پرشین مایگرنت را می‌توان یکی از مفیدترین بخش‌های آن دانست که با ارائۀ اطلاعات مفید از مهاجرت کاری به استرالیا و بیان شرایط و الزامات و امتیازات لازم، تصویری کلی از فرایند این نوع مهاجرت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا بتوانند قدم نخست را بردارند و سپس با گرفتن مشاوره از کارشناسان این شرکت، در بهترین شرایط و با خیالی آسوده، کار خود را پیش ببرند و به اتمام برسانند.

تلنت استرالیا

بخش دیگر سایت، تلنت استرالیا است که به ویزای گلوبال تلنت استرالیا، ویزایی که به نخبگان هر رشته و تخصصی اعطا می‌شود، پرداخته است. در این بخش، شاخه‌های مختلف ویزای گلوبال تلنت که ۱۰ مورد است، معرفی شده است و سپس مزایای دریافت این نوع ویزا، شرایط دریافت آن و مراحلی را که باید برای اخذ آن طی کرد، بررسی کرده‌اند.

سخن پایانی

مهاجرت به استرالیا همواره طرفداران خود را در سراسر جهان دارد و علت این امر را می‌توان در مزایای مهاجرت به این کشور، جست‌وجو کرد. از آنجا که روش‌های مختلفی برای مهاجرت به آنجا وجود دارد و هر یک از این روش‌ها شرایط و ضوابط خودشان را دارند، بهترین راه داشتن آگاهی و اطلاعات کافی است. یکی از گزینه‌هایی که می‌تواند در تحقق این امر کمک شایانی کند، کمک‌گرفتن از متخصصان و مشاوران این حوزه است که یکی از بهترین مؤسسات در این زمینه شرکت مهاجرتی پرشین مایگرنت است که خدمات متنوعی را در زمینۀ مهاجرت به کشور استرالیا، به مراجعین خود ارائه می‌کند.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک