به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه چیز درباره سفر به ویتنام

جاذبه های توریستی و گردشگری

سرزمین زیبای ویتنام، مقصدی کمتر شناخته شده برای بیشتر مسافران است. شما در سفر با تور ویتنام، طیف وسیعی از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی را خواهید دید که همگی در نوع خود منحصربفرد هستند. از شمال تا جنوب این سرزمین، برای گشت‌وگذار گزینه‌ای عالی است. از سواحل آرام و بی‌نظیرش تا شهرهای توریستی آن، همگی برای شما خاطره‌ساز خواهند بود. از نظر نوع، تعداد و تنوع جاذبه‌های گردشگری و دیدنی ویتنام، می‌توان گفت که کمتر کشوری در منطقه‌ جنوب شرق آسیا با آن قابل مقایسه است. جالب است بدانید که هزینه‌های این مقصد هم بسیار به‌صرفه و مناسب است و همین موضوع باعث شده است تا گشت‌وگذار، خرید و گردش در ویتنام، برای بیشتر افراد راحت و ارزان باشد.

سفر به ویتنام

سفر به ویتنام

قیمت تور ویتنام به عوامل مختلفی از جمله رزرو بهترین و مناسب‌ترین هتل‌های همراه با وعده‌های غذایی، بلیط رفت و برگشت هواپیما، نوع خدماتی که ارائه می‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور‌لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و… بستگی دارد. شما می توانید با انتخاب تورهای لحظه آخری آژانس سفریار از سفری ارزان به ویتنام نهایت لذت را ببرید.

مهم‌ترین دلیل گردشگران خارجی برای خرید تور ویتنام، تنوع و تعداد جاذبه‌های گردشگری در انواع تاریخی، باستانی، فرهنگی، طبیعی و ساحلی‌ می‌باشد. جالب‌تر آن‌ که بخشی از زمان تور، به اقامت در «کشتی‌های کروز هالونگ بی» اختصاص داده می‌شود که سفر به این کشور را خاص‌تر و پر از تجربیات جدید و شگفت‌انگیز کرده است. از آنجاییکه شهرهای توریستی ویتنام بسیار زیاد هستند، از این‌رو بسته‌های تورهای مسافرتی ویتنام هم در طیف متنوعی در قالب تور ترکیبی ویتنام، تور ارزان و لحظه‌آخری ویتنام، آفر تور ویتنام، تورهای نوروز ویتنام، تورهای لاکچری ویتنام و… ارائه می‌شود.

آژانس سفریار آریا به عنوان برگزارکننده اصلی و مجری مستقیم تور ویتنام، قادر به ارائه ترکیب تمامی شهرها با حالت‌های مختلف زمانی را دارد، اما از آنجاییکه معرفی تمامی آن‌ها خیلی حوصله سربر می‌باشد، در ادامه به معرفی محبوب‌ترین و بهترین انواع تور ترکیبی ویتنام پرداخته‌ایم و در صورت نیاز، مسافران می‌توانند با تماس با کارشناسان متخصص این مسیر در سفریار، ترکیب درخواستی خود را نیز بررسی کنند.

  • تور هو شی مین (۴ شب و ۵ روز)
  • تور هانوی، هالونگ بی (۴ شب و ۵ روز)
  • تور هانوی، دانانگ، هالونگ بی (۶ شب و ۷ روز)
  • تور هانوی، هو شی مین، هالونگ بی (۷ شب و ۸ روز)
  • تور هانوی، هو شی مین، دانانگ، هالونگ بی (۸ شب و ۹ روز)

در ادامه توجه داشته باشید که هیچ پرواز مستقیمی از ایران به مقصد ویتنام وجود ندارد، اما برای رسیدن به شهرهای توریستی این کشور، شما عزیزان می‌توانید از پروازهایی با یک توقف استفاده کرد. اما باید بگوییم که حالت به صرفه‌ی رسیدن به ویتنام، با استفاده از پرواز ماهان به مقصد کوالالامپور و از آن‌جا استفاده از یکی از خطوط هوایی محلی مانند ایرلاین ایرآسیا می‌باشد. خوب راه ساده‌تری هم وجود دارد، اما بسیار گران‌تر! آن هم استفاده از خطوط هوایی قطر یا امارات است که توقفی کوتاه در کشورهای خود دارند اما حمل بار و سایر موضوعات، بر عهده‌ی خود ایرلاین است.

بهترین زمان سفر به ویتنام چه‌ موقع از سال است؟

بهترین فصل برای سفر به ویتنام فصل بهار و پاییز است؛ یعنی از فوریه تا آوریل و اوت تا اکتبر. در این دو فصل از سال، دمای هوا در این کشور متعادل‌تر و شاهد میزان بارندگی کمتری هستید. ضمنا در فصل بهار، ماه‌های مارس و آوریل کمترین بارندگی در سراسر ویتنام دیده می‌شود و هوا بسیار مطبوعو لذت بخش است. البته در نواحی جنوبی، هوا خنک‌تر می‌باشد.

حالا اگر تصمیم گرفته‌اید که تمام این کشور را ببینید و به استان‌های مختلف آن سر بزنید، مشخص کردن فصل مناسب، کمی پیچیده است. چراکه ویتنام کشوری پهناور است و آب و هوای آن در مناطق مختلف یکسان نیست و اختلاف زیادی با‌هم دارند. اما درمجموع می‌توان گفت که ویتنام یک کشور چهارفصل است و برای سفر به بخش‌های مختلف آن در تمام فصول سال، محدودیتی برای شمت وجود ندارد.

سخن پایانی

سفریار بعنوان مجری برگزاری تور در کشور شما را به محبوب‌ترین مقاصد توریستی دنیا دعوت می‌کند و دنیا را از زاویه‌ای متفاوت‌تر و بیادماندنی به شما نشان می‌دهد. با همراهی سفریار می‌توانید شناخت کاملی از جاذبه‌ها، هتل‌ها و دیگر امکانات تفریحی و رفاهی کشور ویتنام به دست آورید و سپس با رزرو بسته‌ها و تورهای مسافرتی این مجموعه سفری شگفت‌انگیز را تجربه کنید. این آژانس از ابتدا تا انتهای سفر در کنارتان خواهد بود و شما می‌توانید براحتی از طریق سایت safaryaar تور مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک