به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

هر آنچه باید درباره هتل ائل گلی تبریز بدانید

جاذبه های توریستی و گردشگری

هر آنچه باید درباره هتل ائل گلی تبریز بدانید

هر آنچه باید درباره هتل ائل گلی تبریز بدانید

تبریز معروف به شهر اولین‌ها، اولین قطار شهری، اولین کتابخانه دولتی، اولین چاپخانه و… یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری بشمار می‌رود. در روزهای گرم تابستان، شهر زیبای تبریز از آب‌وهوای خنک و دل‌نشینی برخوردار است، به همین دلیل سفر به تبریز به‌عنوان سفر تابستانه طرفداران زیادی دارد. از مهم‌ترین دغدغه مسافران در سفر به تبریز انتخاب اقامتگاه‌ مناسب است. در تبریز هتل‌های لوکس متعددی وجود دارد، اما یکی از بهترین هتل ۵ ستاره ازنظر گردشگران، هتل ائل گلی تبریز است.

اگر شما هم در سفر به تبریز به دنبال اقامتگاهی مجلل و تمام‌عیار هستید، قطعاً هتل ائل گلی گزینه خوبی برایتان خواهد بود. در ادامه امکانات و خدمات این هتل را با جزئیات کامل موردبررسی قرار می‌دهیم.

معرفی هتل ائل گلی تبریز

در جاده مجموعه تفریحی ائل گلی تبریز، ساختمانی بلند و شیشه‌ای در بام تبریز توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. این ساختمان مرتفع شیشه‌ای، هتل ائل گلی یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره تبریز می‌باشد. هتل پارس ائل گلی تبریز معروف به هتل ائل گلی، از زیرمجموعه‌های گروه هتلداری پارس در تبریز محسوب می‌شود.

هتل ائل گلی تبریز، با بیش از ۲۰ سال سابقه یکی از هتل‌های قدیمی تبریز می‌باشد که در سال ۱۳۸۰ در ۱۷ طبقه فعالیت خود را آغاز نمود. اکنون شاید با خود فکر کنید، این هتل ازجمله هتل‌های قدیمی با امکانات فرسوده است، اما این‌گونه نیست. چراکه در سال‌های اخیر جهت ارتقا کیفیت هتل و نوسازی امکانات، هتل ائل گلی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

اگر به دنبال اقامتی آرام و دنج در تبریز هستید، با رزرو هتل ائل گلی اقامتی خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

واحدهای اقامتی هتل ائل گلی

واحدهای اقامتی هتل ائل گلی

واحدهای اقامتی هر هتل، مهم‌تر بخش برای مسافران است چراکه می‌خواهند در محیطی تمیز و مجهز اقامت راحتی را تجربه کنند. هتل ائل گلی تبریز درمجموع دارای ۱۷۸ واحد اقامتی گوناگون است و همین تنوع اتاق‌ها در هتل، باعث شده مسافران با هر سلیقه و تعدادی بتوانند اتاق مناسب خود را انتخاب کنند.

اگر از تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ائل گلی بگذریم، واحدهای اقامتی این هتل ضمن فضای شیک و تمیز از خدمات و امکانات پیشرفته‌ای برخوردار هستند؛ به‌طوری‌که مسافران در طول اقامت کمبود چیزی را احساس نخواهند کرد. همچنین مهمانان در طول اقامت در اتاق‌های هتل ائل گلی می‌توانند از چشم‌انداز بسیار زیبای شهر و مجموعه تفریحی ائل‌گلی بهره‌مند شوند.

از خدمات و امکانات درون واحدهای اقامتی ائل گلی می‌توان به یخچال، مبلمان، میزتحریر، کمد لباس، روم سرویس، صندوق امانات، اینترنت، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی و… اشاره کرد. توجه داشته باشید در تمامی واحدهای اقامتی هتل ائل‌گلی، اقامت همراه با صبحانه رایگان است.

خدمات و امکانات عمومی هتل

هتل ائل گلی ازجمله هتل‌های ۵ ستاره رده‌بالا تبریز بشمار می‌رود به همین دلیل مسافران انتظار بالایی از این هتل خواهند داشت. بدون شک خدمات و امکانات هتل ائل گلی، فراتر از انتظار مسافران است.

اگر با وسیله نقلیه شخصی به تبریز سفرکرده باشید، جای پارک امن قطعاً یکی از چالش‌های شما در طول اقامت خواهد بود. البته با اقامت در هتل ائل گلی دیگر نگران پارکینگ نباشید. چراکه این هتل پارکینگی با ظرفیت ۱۳۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده است.

یکی دیگر از خدمات بسیار خوب هتل ائل گلی ارائه خدمات پزشکی است. چنانچه در زمان اقامت مشکلی برایتان پیش بیاید، گروه پزشکی هتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

ممکن است در سفر به تبریز اسناد، مدارک و اشیای ارزشمندی همراهتان باشد که نگهدار آن‌ها در طول اقامت برایتان نگران‌کننده خواهد بود. شما می‌توانید این مدارک و اشیای ارزشمند را با خاطرآسوده در صندوق امانات هتل نگهداری کنید.

این روزها که زندگی انسان‌ها با اینترنت عجین شده است وجود اینترنت در هتل می‌تواند برای مسافران بسیار کاربردی باشد. هتل ائل گلی تبریز برای رفاه حال مسافران، اینترنت نامحدود پرسرعت برای مهمانان خود فراهم کرده است. اینترنت هتل در سراسر بخش‌های هتل مثل لابی و اتاق قابل‌استفاده است.

از دیگر خدمات و امکانات عمومی هتل ائل گلی می‌توان به رستوران‌های گوناگون، کافی‌شاپ، کتابخانه، کافی‌نت، مرکز خرید، فروشگاه، خدمات نگهداری کودک، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، اتاق عقد، سالن کنفرانس و همایش، اتاق جلسه و… اشاره کرد.

رستوران‌های هتل ائل گلی

همان‌طور که گفتیم اقامت در هتل ائل گلی همراه با پذیرایی صبحانه به‌صورت رایگان است اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده مسافران است. البته برای صرف غذا لازم نیست از هتل خارج شوید، زیرا این هتل رستوران‌های مجلل و باکیفیتی را در خود جای‌داده است.

تنوع منوی غذای رستوران‌های هتل، به‌قدری زیاد است که مسافران با هر ذائقه غذایی، قطعاً غذای دلخواهشان در رستوران‌های هتل ائل‌گلی پیدا خواهند کرد.

رستوران‌های هتل ائل گلی

رستوران گردان

یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های تبریز در طبقه هفدهم هتل ائل گلی واقع‌شده است. رستوران گردان در فضایی لوکس و مجلل با ظرفیت ۱۳۰ نفر با بهترین غذاها از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی، دریایی و فست‌فود سرو می‌شود.

رستوران زمرد

در طبقه همکف هتل ائل گلی رستورانی زیبا و لوکس به نام رستوران زمرد قرارگرفته است. فضای دنج و دل‌نشین رستوران به همراه طعم بی‌نظیر غذاها، باعث شده این رستوران موردتوجه مسافران واقع شود.

رستوران یاقوت

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های هتل تبریز با ظرفیت ۱۰۰ مهمان، در طبقه همکف هتل ائل گلی واقع‌شده. این رستوران در فضایی مدرن با منوی غذایی عالی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

رستوران الماس

اگر در تبریز به دنبال مکانی کوچک برای ملاقات‌های دوستانه هستید، رستوران الماس هتل ائل گلی قطعاً گزینه مناسبی خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، دریایی و… سرو می‌شود.

امکانات ورزشی تفریحی

یکی از دلایلی که باعث شده هتل ائل گلی تبریز موردتوجه مسافران باشد، امکانات ورزشی و تفریحی هتل است. این هتل برای همه افراد با هر سن و سالی امکانات تفریحی خوبی را فراهم کرده است.

مجموعه آبی

از پرطرفدارترین امکانات تفریحی و ورزشی هتل ائل گلی، می‌توان به مجموعه آبی که شامل استخر، سونا و جکوزی است، اشاره کرد. مسافران مقیم هتل می‌توانند از این مجموعه آبی به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

مجموعه آبی هتل ائل گلی

سالن ماساژ و اسپا

اگر خستگی راه سفر در تنتان مانده، کافیست به سالن ماساژ و اسپا هتل ائل گلی مراجعه کنید و با ماساژ عالی آرامش و انرژی را به خود هدیه دهید. تیم مجرب و حرفه‌ای ماساژ، آماده سرویس‌دهی به مسافران می‌باشد.

باشگاه بدنسازی

یکی از امکانات ورزشی برتر هتل ائل گلی، باشگاه بدنسازی است. مسافرانی که ورزش اصل مهم زندگیشان است با اقامت در هتل ائل گلی تبریز می‌توانند حتی در طول سفر به برنامه ورزشی خود ادامه دهند. این هتل باشگاهی مجهز و مدرنی را در اختیار مسافران قرار داده است.

اتاق بازی کودکان

هتل ائل گلی به فکر تفریح کودکان در طول اقامت بوده است. از همین رو محیطی با بازی‌های جذاب به کودکان اختصاص داده است. شما می‌توانید کودکتان را در اتاق بازی هتل ساعت‌ها سرگرم کنید.

فضای سبز

در محوطه هتل فضای سبز و زیبایی وجود دارد که فضای آرام و دل‌نشینی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. مسافران می‌توانند در فضای سبز هتل از هوای تازه بهره‌مند شوند.

موقعیت مکانی هتل ائل گلی تبریز

هتل ائل گلی تبریز از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و همین امر باعث شده مسافرانی که به‌قصد تفریح و گشت‌وگذار به تبریز سفرکرده‌اند، این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند.

این هتل در منطقه رشیدیه و در جوار مجموعه تفریحی ائل گلی واقع‌شده است. مسافران مقیم هتل ائل گلی دسترسی آسانی به سایر جاذبه‌های گردشگری شهر مثل پارک ائل گلی، برج خلعت، مرکز خرید لاله و… خواهند داشت.

آدرس هتل: تبریز، جاده ائل گلی، مشرف‌به پارک ائل گلی

جمع‌بندی

هتل ائل گلی تبریز با خدمات و امکانات عالی، باعث شده جایگاه ویژه‌ای در میان مسافران داشته باشد. اگر به دنبال اقامتی بدون نقص تبریز هستید، با رزرو هتل ائل گلی اقامت راحت و خاطره‌انگیزی را سپری کنید.

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک