به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا با موسسه گلوبال امیگریشن بورد

جاذبه های توریستی و گردشگری

یکی از روش های بسیار مناسب برای دریافت اقامت دائم در کشور کانادا استفاده از روش ویزای استارتاپ است. در واقع ویزای استارتاپ به عنوان یکی از بهترین روش های مهاجرتی به شمار می آید که متقاضیان و افرادی که صاحبین کسب و کار و حمایت از طرح ها و برخی از مشاغل بیزینسی در کانادا هستند، می توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از مزایای این روش نیاز است تا صفر تا صد روش های اخذ ویزای استارتاپ کانادا با موسسه گلوبال امیگریشن بورد را بدانید.

صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا

صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا

مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید در رابطه با آشنایی مراحل دریافت ویزای استارتاپ کانادا است. در سال ۲۰۱۷ اداره مهاجرت کانادا برنامه مشخصی را برای اعطای اقامت دائم معرفی کرد. همچنین اعلام کرد این برنامه دو بخش کلی تقسیم می شود. بخش اول شامل طرح های بیزینسی و استارتاپی است. این طرح به سه دسته از شرکت های خصوصی که مورد تایید اداره مهاجرت کانادا هستند، واگذار خواهد شد. در واقع از وظایف اصلی این شرکت ها می توان به بررسی طرح های پیشنهادی اشاره کرد. شرکت ها باید پیشنهادی را با توجه به موارد حائز اهمیت، رد یا تایید نمایند. در صورتی که طرح مورد نظر مورد تایید قرار بگیرد، یک نامه تاییدیه به صاحبین آن ارائه خواهد شد.

در بخش دوم این برنامه، متقاضیان موظف به دریافت نامه حمایتی هستند. آن ها باید پرونده را برای بررسی های جامعه به اداره مهاجرت ارسال نمایند. در این بخش افسران می بایست از نظر قانونی مهاجرت شخص متقاضی را بررسی کنند. در واقع افسران مهاجرت در صورت مشاهده هرگونه رابطه مشکوکی بین شرکت و متقاضی می توانند پرونده را برای بررسی های بیشتر به اداره مهاجرت ارجاع دهند. برای دریافت ویزای کانادا با موسسه گلوبال امیگریشن بورد نیازمند داشتن اطلاعات مناسبی در رابطه با این روش اخذ اقامت خواهید بود.

ویزای استارتاپ کانادا مناسب چه کسانی خواهد بود؟

ویزای استارتاپ کانادا مناسب چه کسانی خواهد بود؟

ویزای استارتاپ کانادا مناسب چه کسانی خواهد بود؟

یکی دیگر از مهم ترین سوالاتی که در رابطه با اخذ ویزای استارتاپ کانادا و دریافت اقامت کانادا وجود دارد این است که چه افرادی می توانند نسبت به اخذ آن اقدام کنند یا به بیانی دیگر، این ویزا مناسب چه افرادی است. مهاجرت به کشور کانادا با استفاده از این روش برای مدیران و کارآفرینان به عنوان یکی از بهترین روش های موجود به شمار می آید.

در واقع مدیران و صاحبین کسب و کاری که به دلیل افزایش سن به واسطه برنامه های تعیین شده تحت عنوان برنامه اکسپرس انتری که در سال ۲۰۱۷ وضع شده و نمی توانند اقامت دائم دریافت کنند، این روش به عنوان بهترین و مناسب ترین راه برای اخذ اقامت به شمار می آید. از مهم ترین مزیت های استفاده از استارتاپ کانادا این است که در هنگام استفاده از این روش نیازی به داشتن اطلاعات بالا و تسلط کافی به زبان انگلیسی یا فرانسوی نخواهید داشت. در واقع با یک ایده استارتاپی امکان اخذ اقامت دائم برای یک تا پنج نفر از متقاضیان وجود دارد.

مزیت ها و معایب مهم ویزای استارتاپ کانادا

مزیت ها و معایب مهم ویزای استارتاپ کانادا

مزیت ها و معایب مهم ویزای استارتاپ کانادا

هر یک از برنامه های مهاجرتی که به منظور اخذ اقامت دائم مورد استفاده قرار می گیرند، دارای مزایا و معایبی نیز است. البته مزایای اخذ اقامت دائم با این روش در مقایسه با معایب آن بسیار پر رنگ تر است. از مزایای مهم اخذ ویزای استارتاپ می توان به فدرال بودن این روش اشاره کرد. امکان سکونت در تمامی شهرهای کانادا پس از اخذ استارتاپ وجود دارد. علاوه بر این، اقامت برای تمامی اعضای خانواده و حضور سریع در کشور کانادا و دریافت اجازه کار نیز از مهم ترین مزایای این روش به شمار می آید. در صورتی که موفق به اخذ ویزای استارتاپ شده اید، می توانید از امکانات در نظر گرفته شده برای تحصیل فرزندان نیز استفاده کنید. بیمه درمانی برای تمامی اعضای خانواده یکی دیگر از مزیت های آن به شمار می آید.

با داشتن اطلاعات کافی در رابطه با صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا با موسسه کلوبال امیگریشن بورد می توانید از مزایای موجود در این روش استفاده کنید. اما این روش معایبی نیز دارد. برخی از معایب استفاده از آن، هزینه بالا و طولانی بودن پروسه و روند پیگیری پرونده است. برخی از افرادی که اقدام به استفاده از این روش برای دریافت اقامت دائم می کنند، باید ریسک شکست استارتاپ خود را نیز بپذیرند. همچنین راه اندازی یک کسب و کار نیازمند داشتن تخصص خاصی است؛ بنابراین افرادی که دارای ایده ها و خلاقیت های نو و جدیدی هستند می توانند از آن بهره ببرند. با توجه به تمامی موارد فوق، این روش به عنوان یکی از روش های مناسب برای اقامت دائم در کانادا است و سالانه تعداد زیادی از متقاضیان ازبرای اخذ اقامت استفاده می کنند.

کلام پایانی

برای دریافت اقامت دائم کانادا نیازمند داشتن اطلاعات کافی در رابطه با صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا با موسسه گلوبال امیگریشن بورد هستید. موارد بسیار مهم و حائز اهمیتی وجود دارد که با در نظر گرفتن آن ها می توانید راحت تر اقدام به دریافت ویزا کنید. این ویزا برای صاحبین کسب و کار و متقاضیانی که دارای طرح ها و ایده های نو برای راه اندازی بیزینس در کشور کانادا هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به سایت موسسه گلوبال امیگریشن مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک