به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی، خرید اقساطی بدون چک

جاذبه های توریستی و گردشگری

انواع ماشین لباسشویی در بازار

امروز در بازار انواع و اقسام ماشین لباسشویی وجود دارد و اگر شما به دنبال خرید لباسشویی برای منزل و یا جهیزیه هستید بهتر است که ابتدا با انواع آن آشنا شوید چرا که در غیر این صورت ممکن است در صورت خرید مدلی نامناسب ضرر مالی به خود وارد کنید. قیمت ماشین لباسشویی با توجه به انواع آن متفاوت است و در بازار سه نوع ماشین لباسشویی برای انتخاب وجود دارد که در ادامه شما را با آنها آشنا می‌کنیم.

ماشین لباسشویی درب از بالا
این مدل از ماشین لباسشویی‌ها که به آن ماشین لباسشویی پرتابل نیز می‌گویند دارای یک مخزن هستند و عمل شستشو لباس‌ها را با حرکت چرخشی انجام می‌دهند. این نوع از لباسشویی قابلیت‌های خاصی ندارد و تنها قابلیت شستشو دارد در نتیجه برای کسانی که نیاز به یک لباسشویی معمولی دارند مناسب است.

از مزایای ماشین لباسشویی درب از بالا می‌توان به کاربری آسان و راحت، اشغال فضای کم و قیمت مناسب‌تر نسبت به انواع دیگر لباسشویی چون تمام اتوماتیک اشاره کرد. مدل‌های مینی واش ماشین لباسشویی درب از بالا نیز یکی از ماشین لباسشویی‌های مناسب برای کسانی است که نیاز به ماشینی برای شستشوی البسه با حجم بسیار کم دارند. لباسشویی درب از بالا معایبی نیز دارد که می‌توان به مصرف بالای آب، سر و صدای زیاد در حین کار و ظرفیت نامتعادل آن اشاره کرد.
ماشین لباسشویی دوقلو درب از بالا
این نوع از ماشین لباسشویی دارای دو مخزن هستند که یک مخزن برای شستشوی البسه است و دیگری برای خشک کن استفاده می‌شود. ماشین لباسشویی دوقلو به ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک نیز معروف است. کیفیت شستشو در ماشین لباسشویی‌ها دوقلو نسبت به پرتابل بهتر است از طرفی به دلیل اینکه برای شستشوی لباس‌ها از روش معلق شدن در آب استفاده می‌کند و حجم محدودی دارد آب کمتری مصرف شده و استفاده از مواد شوینده در این مدل‌ها کمتر است. از معایب ماشین لباسشویی‌های دوقلو می‌توان به سرعت بالای چرخش اشاره کرد که موجب پیچیده شدن لباس‌ها و چروک شدن آنها می‌شود.

ماشین لباسشویی درب از جلو
این نوع از ماشین لباسشویی که به ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک معروف است جزو جدیدترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار محسوب می‌شود. از مزایای ماشین لباسشویی‌های درب از بالا می‌توان به کیفیت شستشو و خشک کن، مصرف انرژی کمتر، چرخش موتور و تولید صدای کم در حین کار اشاره کرد. البته ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک نیز بسیار پیشرفته هستند و از طرفی نیز قیمت ماشین لباسشویی در مدل‌های تمام اتوماتیک بالاتر از مدل‌های قبلی است که می‌توان از معایب آن دانست.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

Top of Form

Bottom of Form

در سال‌های اخیر به دلیل تحریم‌های اعمال شده بر کشور ایران قیمت ارز بالا رفته است و از طرف دیگر نمایندگی رسمی بسیاری از شرکت‌های معتبر چون ال جی و سامسونگ دیگر با ایران همکاری ندارند در نتیجه قیمت ماشین لباسشویی lg، سامسونگ، بوش و سایر برندهای مطرح خارجی بسیار بالا است. خرید این محصولات برای بسیاری از افراد به یک رویا تبدیل شده است و از این رو به دنبال خرید ماشین لباسشویی ایرانی هستند.
امروزه در بازار مدل‌های متنوع از ماشین لباسشویی ایرانی وجود دارد و اگر شما به دنبال بهترین ماشین لباسشویی ایرانی هستید ما لازم دانستیم تا بهترین برند‌های تولید کننده ماشین لباسشویی از نظر مصرف کنندگان را برای شما معرفی کنیم.

ماشین لباسشویی اسنوا

از نظر کاربران طراحی ظاهری ماشین لباسشویی اسنوا در سطح خوبی قرار دارد و از لحاظ کیفیت قابل قبول است. همچنین خدمات پس از فروش خوب، خشک کن قوی و کیفیت شستشو را می‌توان از مزایای ماشین لباسشویی برند اسنوا دانست.

ماشین لباسشویی پاکشوما

در بازار مدل‌های ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما و لباسشویی تمام اتوماتیک پاکشوما موجود است. از مزایای ماشین لباسشویی پاکشوما می‌توان به طراحی خوب، قدرت شستشوی بالا و خدمات پس از فروش مناسب اشاره کرد.

ماشین لباسشویی آبسال

یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید ماشین‌لباسشویی برند خوشنام و نام آشنای آبسال است. خریداران نظرات خوبی نسبت به ماشین لباسشویی آبسال دارند و از طرفی قیمت ماشین لباسشویی آبسال نسبت به قیمت لباسشویی اسنوا، قیمت لباسشویی دوو، قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما مناسب‌تر است. بسیاری از خریداران کیفیت ماشین لباسشویی آبسال را در حد برندهای سرشناس ایرانی و خارجی دانسته‌اند.

قیمت ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

Top of Form

اگر قیمت لباسشویی ایرانی و خارجی را در چندین فروشگاه مجازی یا واقعی مقایسه کنید خواهید دید که قیمت‌ها یکسان نیستند و هر فروشگاه نرخ متفاوتی را برای فروش دارد. اگر شما به دنبال بهترین قیمت لباسشویی ال جی، قیمت لباسشویی پاکشوما، قیمت لباسشویی سامسونگ، قیمت ماشین لباسشویی دووو قیمت ماشین لباسشویی اسنوا یا بدنبال خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی از هر برندی هستید به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.
فروشگاه اینترنتی سل یک فروشگاه آنلاین است که در زمینه فروش انواع و اقسام ماشین لباسشویی فعالیت دارد. تنوع بالای مدل‌های ماشین لباسشویی از هر برندی در فروشگاه لوازم خانگی سل این امکان را به شما می‌دهد تا متناسب با نیاز، سلیقه و محیط دلخواه خود مدل مورد نظر را یافته و خریداری کنید در واقع می‌توان گفت که در سل امکان خرید ماشین لباسشویی با بهترین قیمت بازار با متنوع‌ترین مدل‎ها وجود دارد.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی در فروشگاه سل

قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ، قیمت ماشین لباسشویی ال جی و حتی قیمت ماشین لباسشویی ایرانی چون قیمت لباسشویی دوو، پاکشوما، اسنوا و … برای برخی از اقشار جامعه که درآمد بالایی ندارند ممکن است سنگین باشد. یکی از بهترین روش‌ها برای برخورداری از محصولات با کیفیت برای این دسته از افراد خرید ماشین لباسشویی قسطی سامسونگ و ال جی، خرید اقساطی لباسشویی دوو، اسنوا، سامسونگ و غیره است.
با توجه به شرایط اقتصادی نامناسب بسیاری از فروشگاه‌ها در زمینه‌ فروش لباسشویی قسطی در اهواز، فروش لباسشویی قسطی در شیراز، فروش لباسشویی قسطی در تهران و سایر شهرها فعالیت دارند و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به آنها خرید اقساطی خود را انجام دهید اما خرید ماشین لباسشویی اسنوا قسطی و هر برندی که مد نظرتان است از فروشگاه‎های واقعی دغدغه‌های خاص خود را دارد و هچون سابق این نوع از خرید متداول نیست.

یکی از فروشگاه‌های معتبر که در زمینه فروش اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما، فروش اقساطی ماشین لباسشویی دوو و سایر برندهای ایرانی و خارجی از جمله اسنوا، سامسونگ، ال جی، تی سی ال، زیرووات و … فعالیت می‌کند فروشگاه اینترنتی و معتبر سل است. از برتری‎های فروشگاه اینترنتی سل نسبت به سایر فروشگاه‌ها این است که شرایط متنوعی را برای خرید اقساطی در نظر گرفته است و می‌توانید خرید اقساطی لباسشویی را با استفاده از چک، سفته، کسر از حقوق و غیره انجام دهید.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک