به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر به کیش در تابستان

جاذبه های توریستی و گردشگری

سفر به کیش در تابستان

سفر به کیش در تابستان

اکثر مردم با تعطیلی مدارس، به دنبال مقصد مناسب و رزرو هتل برای داشتن یک سفر خاطره انگیز با اعضای خانواده هستند. فصل تابستان با وجود گرمای هوا، همه ساله بیشترین میزان مسافرت های بین شهری را به خود اختصاص می دهد. چراکه بعد از یک سال تحصیلی، بهترین زمان برای رفع خستگی و تجدید روحیه فصل تابستان است. سفر به کیش در تابستان نیز بسیار پررونق بوده و این جزیره زیبا طرفداران خاص خود را دارد که حاضرند گرمای هوا را تحمل کنند و از سواحل زیبای خلیج فارس لذت ببرند.

البته امکان اقامت و رزرو هتل های ۵ ستاره و شیک که به تمام امکانات رفاهی و تفریحی مجهز هستند، تاثیر مشکلات آب و هوایی را برای انتخاب جزیره زیبای کیش به حداقل می رساند. اگر شما هم در فصل تابستان جزیره کیش را برای سفر انتخاب کرده اید، بهتر است قبل از رزرو هتل بدانید که از نظر مسافران هتل های درجه یک کیش کدام اند؟ مطمئنا دانستن تجربه و نظر مسافران قبلی و رضایت آن ها نسبت به هزینه رزرو هتل در مقایسه با امکانات منحصر به فردی که هر کدام ارائه می دهند، در صرفه جویی پول و زمان شما برای انتخاب بهترین محل اقامت تاثیرگذار خواهد کرد.

مزایای سفر تابستانی به کیش از نظر مسافران

اگر بتوانید گرما و شرجی بودن هوا را تحمل کنید، می توان گفت بهترین فصل برای سفر به کیش، تابستان است. علاوه بر اینکه در این فصل فرزندانتان از درس و مشق فارغ شده اند، شما می توانید با خاطری آسوده و بدون نگرانی سفر دل انگیزی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و در صورت سفر به کیش از امکانات و تفریحات ویژه این جزیره دیدنی برای مسافران تابستانی لذت ببرید. با توجه به اقبال عمومی برای مسافرت به کیش در تابستان، تمهیدات رفاهی و تفریحی مختلفی برای مسافران اندیشیده می شود که به آن ها اشاره می کنیم.

برگزاری جشنواره ها و کنسرت های جذاب تابستانی

اکثر جشنواره های جذاب و دیدنی به منظور جذب گردشگران بیشتر برای رزرو هتل و اقامت در هتل های زیبای جزیره کیش در فصل تابستان برگزار می گردد. معمولا قرعه کشی های بی نظیری هم با اهدای جوایز نفیسی مانند خودرو، سکه طلا، یخچال، تلویزیون و غیره در جشنواره های تابستانی کیش انجام می شود. برنامه های مفرح و سرگرم کننده زیادی از جمله کارناوال های شادی، جنگ شبانه، اجرای کمدین ها و اسنداپ کمدی توسط هنرمندان مشهور، سیرک، تئاتر و نمایش های دیدنی در این جشنواره ها برگزار می گردد.

به علاوه خواننده های محبوب و سرشناس کشور نیز کنسرت های خاطره انگیزی را در فصل تابستان به طرفداران خود که به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند، تقدیم می کنند. پس اگر اهل موسیقی و شرکت در این کنسرت ها هستید، حتما برنامه اجرای خواننده مورد علاقه خود را برای انتخاب بهترین زمان سفر به کیش در تابستان پیگیری کنید.

تخفیفات ویژه در مراکز خرید و تفریحی

تخفیفات ویژه در مراکز خرید و تفریحی کیش

تخفیفات ویژه در مراکز خرید و تفریحی کیش

مراکز تفریحی و خرید شیک و زیبای جزیره کیش هم جهت ترغیب مسافران برای انتخاب کیش در فصل تابستان، تخفیفات فوق العاده ای را در نظر می گیرند. تهیه بلیط تفریحات آبی گوناگون در این جزیره زیبا مانند غواصی، قایق رانی، جت اسکی و پارک آبی دلفین در فصل تابستان هزینه کمتری نسبت به سایر فصول سال دارند. البته این تخفیف ها فقط به تفریحات و یا مراکز خرید محدود نمی شود، رزرو هتل و رستوران های شیک و زیبای کیش نیز شامل آن ها شده و همین امر باعث صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه های سفر به کیش در تابستان می گردد.

تخفیف تور کیش و رزرو هتل

مسافران جزیره کیش در دو دسته قرار می گیرند. کسانی که دوست دارند سفر بی دغدغه و آرامی داشته باشند معمولا تور کیش را انتخاب می کنند و تمام برنامه ریزی های خود را به آن ها می سپارند. اما عده دیگر دوست دارند لحظه به لحظه سفر خود را به میل و علاقه خود برنامه ریزی کنند، در نتیجه اقدام به رزرو هتل در کیش می نمایند. در هر دو حالت برای کاهش هزینه ها به صورت چشمگیر، سفر به کیش در تابستان پیشنهاد می گردد. قیمت تور و رزرو هتل کیش در این فصل سال ۷۰ تا ۸۰ درصد تخفیف داشته و با این هزینه مناسب بهترین خدمات را نیز به مسافران ارائه می دهند.

جاهای دیدنی کیش در تابستان

جزیره کیش به داشتن سواحل زیبا و متنوع معروف است. غروب های دل انگیز جزیره، دیدن لاک پشت ها و دلفین ها و سفر به آب های خلیج همیشه فارس با کشتی از جمله جاذبه های گردشگری کیش در تابستان محسوب می شوند. نام برخی از ساحل های و مکان های دیدنی برای سفر به کیش در تابستان معرفی می گردد:

  • ساحل کشتی یونانی
  • ساحل مرجانی
  • ساحل لاک پشت ها
  • ساحل درختان نارگیل
  • ساحل کلبه هور
  • اسکله تفریحی کیش
  • شهر زیرزمینی کاریز

حرف آخر، امسال تابستان به کیش بروم؟

کیش، توریستی ترین جزیره ایران و به شهر هتل های مجهز و لوکس معروف است. با توجه به مزایایی که برای سفر به کیش در تابستان گفته شد، به راحتی می توان از تنها عیب آن یعنی گرمای هوا چشم پوشی کرد و این جزیره زیبا و دیدنی را به عنوان مقصد سفر خانوادگی یا دوستانه خود در فصل تابستان برگزید. انتخاب و رزرو هتل نیز در هر چه بهتر سپری شدن ایام سفر شما تاثیر گذار است. ابتدا باید بدانید که از نظر مسافران هتل های درجه یک کیش کدام اند. سپس با توجه به علاقمندی ها و انگیزه های خود از سفر به کیش در تابستان به رزرو هتل مورد نظر اقدام نمایید. شاید شما یکی از برنده های خوش شانس جشنواره تابستانی باشید!

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک