به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چگونه موتور قدرتمند و آرمیچر مخصوص کوادکوپتر را تهیه کنیم؟

جاذبه های توریستی و گردشگری

آرمیچر مخصوص کوادکوپتر

آرمیچر مخصوص کوادکوپتر

همان طور که میدانید موتور یکی از عناصر مهم و حیاتی در همه ی وسایل به شمار میرود؛ بنابراین برای خرید و ساخت کوادکوپتر ها نوع موتور و نوع آرمیچر به کار رفته بسیار دارای اهمیت هست و شما قطعا باید در هنگام خرید به نوع موتور و نوع آرمیچر دقت کنید؛ زیرا موتور قدرتمند به کار رفته در کوادکوپتر ها میتواند طول عمر این کوادکوپتر ها را افزایش دهد و کارایی آن ها را دو چندان کند.

سایما آرسی بزرگترین مرجع فروش کوادکوپتر دوربین دار ، فروش کوادکوپتر ارزان قیمت و فروش کوادکوپتر حرفه ای در ایران می باشد.

تاثیر وزن کوادکوپتر بر روی نوع موتور

یکی از نکاتی که باید در مورد خرید موتور کوادکوپتر ها به آن باید توجه کرد، وزن دقیق کوادکوپتر ها هست زیرا وزن کوادکوپتر ها بر روی نوع موتور آن ها تاثیر مستقیم دارد؛ بنابراین شما در هنگام خرید موتور کوادکوپتر باید وزن دقیق کوادکوپتر خود را تخمین بزنید و با روش های مختلف وزن اجزای مختلف کوادکوپتر را بدست آورید و طبق اندازه ها بدست آمده موتور مخصوص و آرمیچر مخصوص را برای کوادکوپتر خود تهیه کنید؛ زیرا وزن مناسبی که با موتور کوادکوپتر تطابق دارد میتواند نیروی مناسبی را برای پرواز کوادکوپتر به آن بدهد و از سقوط و از بین رفتن کوادکوپتر جلوگیری کند.

نسبت نیروی رانش و وزن کوادکوپتر

یکی از نکات طلایی که باید در هنگام خرید موتور و آرمیچر کوادکوپتر به آن توجه کرد میزان وزن کوادکوپتر و نسبت آن با وزن موتور است؛ بنابراین شما نمیتوانید یک موتوری برای کوادکوپتر خود در نظر بگیرید از نظر وزن از بدنه ی کوادکوپتر شما سنگین تر باشد. بدیهی است که اختلاف وزن کوادکوپتر و وزن موتور ممکن است باعث سقوط کوادکوپتر شما شود. کوادکوپتر شما در هوا باید به حالت شناور و نیم گاز باشد بنابراین موتوری که برای کوادکوپتر انتخاب میکنید باید توانایی تولید ۵۰ درصد نیروی رانش بیشتر نسب به مولتی روتور ها را داشته باشد.

میزان بازدهی موتور و میزان بهره وری از موتور

شما در هنگام خرید موتور کوادکوپتر باید به میزان بازدهی و بهره و روی آن توجه کنید و با در نظر گرفتن میزان رانش و یا فشار موتور بتوانید موتوری را برای کوادکوپتر خود انتخاب کنید که قدرت کنترل کوادکوپتر را در پرواز های طولانی مدت داشته باشد و فشاری به کوادکوپتر وارد نکند. پس بنابریان سعی کنید موتوری را برای کوادکوپتر خود انتخاب کنید دارای بازدهی آن ۷ و یا بالاتر از آن باشد و اگر بازدهی موتور شما کم باشد باعث افت ولتاژ باتری و در نتیجه آسیب به باتری میشود.

نکته ی دیگری که در خرید موتور اهمیت دارند طوقه ها هستند

محدوده ی طوقه ها به شما کمک میکند تا بتوانید مقادیر RPM را در توانایی و قدرت انتقال در موتور را پیدا کنید؛ بنابراین طوقه ها و مقادیر PRM بسیار می‌توانند موثر واقع شوند و اگر موتور انتخابی شما دارای طوقه های بلندی باشد همان طور که انتقال در PRM سریع تر انتقال میابد، موتور شما دچار جرقه میشود؛ بنابراین نوع و میزان ارتفاع طوقه ها میتواند بسیار دارای اهمیت باشند بنابراین توجه داشته باشید که طوقه‌های بلند، سرعت واکنش بیشتری برای انتقال بین مقادیر مختلف RPM دارند، اما در مقابل، می‌توانند میزان خطاها را بیشتر کرده و باعث ایجاد نوسانات زیادی شوند.

اهمیت تعداد قطب‌ها در موتور کوادکوپتر

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید کوادکوپتر ها به آن توجه کنید، تعداد قطب‌ها در موتور کوادکوپتر هست بنابراین کوادکوپترهایی که تعداد قطب‌های نسبتاً بیشتری دارند، درنتیجه تعداد طوقه‌های بیشتری نیز دارند ولی به‌طور هم‌زمان ولتاژ بیشتری برای راه‌اندازی نیاز دارند بنابراین این موتورها توانایی تولید مقادیر کمتری از RPM ها رادارند و بهتر است که شما تیغه‌های محکم ترو قوی‌تری را برای این موتورها در نظر بگیرید. نوع دوم موتورهایی هستند که تعداد قطب کمتری دارند، ولی مقادیر بالاتری از RPM را تولید می‌کنند، این موتورها با تیغه‌های کوچک‌تری همراه هستند و با لیفت کوچک‌تری از زمین بلند می‌شوند؛ و همچنین شما می‌توانید برای آسوده‌خاطر شدن و خلاص شدن از جعبه‌دنده‌های اضافی از موتورهایی که دارای قطب‌های بیشتری هستند استفاده کنید.

نحوه‌ی سفارش موتور کوادکوپتر

شما می‌توانید موتور موردنیاز خود را در سایت‌های مختلف فروش اینترنتی و حضوری در ایران سرچ کنید و آن را سفارش دهید. فروشگاه‌ها اینترنتی معتبر در ایران می‌توانند موتور و آرمیچر موردنیاز شمارا به‌آسانی در دسترس شما قرار دهند.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک