به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

هتل های هندوستان

جاذبه های توریستی و گردشگری

هتل رادیسون بلو قاضی آباد

از هتل‌های بسیار لوکس و ۵ ستاره دهلی که در منطقه قاضی آباد واقع شده است هتل رادیسون بلو است که یک هتل زنجیره‌ای و بین‌المللی محسوب می‌شود. آنجا شامل امکانات بسیار عالی و اتاق‌هایی با طراحی مدرن می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، سالن بدنسازی و سونا و جکوزی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل تماماً شامل اینترنت پرسرعت می‌شوند و رستوران‌های آنجا غذایی بسیار باکیفیت و خوشمزه را ارائه می‌کنند در آنجا می‌توانید غذاهای هندی و بین‌المللی را با کیفیت عالی میل کنید.

هتل آنداز دهلی، کانسپت بای هایت

از دیگر هتل‌های خوب هند و واقع در شهر دهلی هتل آنداز دهلی است. این هتل در تور هند دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف شهر دارد. آنجا اتاق‌هایی بزرگ و شامل امکانات کامل مانند تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، خدمات ۲۴ ساعته و … می‌شود. این هتل شامل رستوران‌ها و کافه‌های بسیار عالی است و سرویس رفت و آمد برای مسافران ارائه می‌کند. از امکانات آنجا می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و محیط بسیار زیبا برای پیاده روی اشاره کرد.

کراون پلازا تودی نیو دهلی اوخلا

یک از هتل‌های بسیار خوب هند به توضیح سایت گردشگری سفر باتو ، هتل کرون پلازا است که در نیو دهلی واقع شده است. آنجا شامل امکاناتی لوکس و اتاق‌های بسیار زیبا می‌شود. این هتل خدمات خوبی برای کودکان شامل زمین بازی و سالن بازی دارد و خدمات نگهداری از کودکان را هم ارائه می‌کند. هتل کرون پلازا شامل ۱۸۳ اتاق می‌شود که تمامی اتاق‌ها اینترنت پرسرعت و تهویه مطبوع دارند. کارکنان این هتل بسیار حرفه‌ای بوده و به شما ۲۴ ساعته سرویس ارائه می‌کنند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به استخر، سالن اسپا، رستوران‌ها و کافه‌های لوکس، خشک‌شویی، باشگاه ورزشی و … است.

هتل اوبروی آمار ویلاس آگرا

هتل اوبروی آمار ویلاس یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس هند است که در شهر آگرا واقع شده است. آنجا تنها چند دقیقه با تاج محل فاصله دارد و می‌توانید از بعضی از اتاق‌ها منظره تاج محل را داشته باشید. اتاق‌ها امکاناتی مدرن و کامل دارند. هتل شامل استخر، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ و باشگاه بدنسازی است. رستوران‌های مختلف و مجللی در آنجا وجود دارد که غذای هندی و بین‌المللی را ارائه می‌کنند.

هتل آی تی سی گرند گوا

یکی از هتل‌های بسیار خوب در شهر گوا در هند هتل آی تی سی گرند است که امکانات لوکس و عالی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. انجا در منطقه ای دیدنی شامل باغ و رودخانه قرار گرفته است و اطراف آنجا بسیار دیدنی و مناسب برای پیاده روی است. ویلا‌های آنجا امکاناتی کامل را دارند و شامل خدماتی مانند ماساژ، رستوران‌های متعدد، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی و همچنین باشگاه بدنسازی می‌شود.

 

منبع مطلب

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک