به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

معروف ترین فروشگاه های استانبول

جاذبه های توریستی و گردشگری

معروف ترین فروشگاه های استانبول

معروف ترین فروشگاه های استانبول

ترکیه به داشتن جاذبه های گردشگری، طبیعت بکر، بازارهای محبوب و مراکز مدرن و تاریخ باستانی شهرت فراوانی دارد. استانبول یکی از شهرهای ترکیه است که در کنار زیبایی های طبیعی، یکی از بهترین مقاصد خرید در جهان است. می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران استانبول علی بابا به این شهر سفر کنید و به فروشگاه های لوکس و مدرن استانبول سر بزنید.

خرید در فروشگاه های معتبر استانبول، بی شک تجربه ای عالی و متفاوت برای گردشگران داخلی و خارجی است. شما می توانید از شعبه های برترین برندهای ترکیه و سایر برندهای جهانی معروف، با قیمت مناسب خرید کنید. در این مطلب می خواهیم شما را با ۵ مورد از معروف ترین و بهترین مراکز خرید استانبول آشنا کنیم تا بتوانید در این فروشگاه ها هر آنچه نیاز دارید را بخرید.

مرکز خرید آکمرکز akmerkez

یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین مراکز خرید استانبول، آکمرکز (akmerkez) است. این مرکز خرید پر طرفدار در سال های متمادی ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ به عنوان بهترین مرکز خرید اروپا و جهان معرفی شد. اگر تمایل دارید به این مرکز خرید سر بزنید، همین الان با خرید بلیط هواپیما تهران استانبول، به استانبول بروید و به این مرکز خرید که در اتیلر استانبول، نزدیک به محله بشیکتاش قرار دارد، سر بزنید.

از خوبی های این مرکز خرید می توان به تنوع بالای مغازه ها و محصولات ارائه شده اشاره کرد. مسافران و گردشگران خارجی و داخلی می توانند از انواع مغازه های لباس های زنانه، مردانه، لباس های بچه گانه، اسباب بازی، وسایل و کالاهای ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم و ابزار الکترونیکی و … دیدن کنند. شما می توانید انواع محصولات تولید شده از برندهای معرف جهانی را در مغازه های این فروشگاه بزرگ پیدا کنید.

البته کسانی هم که تمایل به خرید محصولات ارزان قیمت دارند، در این مرکز خرید می توانند محصولات مورد نظر خود را بیابند. این مرکز خرید شامل بیش از ۲۴۶ مغازه با برندهای معتبر جهانی است. از خوبی های این فروشگاه می توان به پارکینگ، سینما، انواع سرگرمی ها، رستوران و کافه و … اشاره کرد. وجود این همه تنوع بی شک نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب خواهد کرد.

مرکز خرید پالادیوم Palladium AVM

از دیگر مرکز خریدهای جذاب که در آن می توان برای تمام اعضای خانواده خرید کرد، می توان به مرکز خرید پالادیوم (Palladium) اشاره کرد. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و به سرعت توانست به یکی از محبوب ترین فروشگاه های استانبول بدل شود. در این مرکز خرید می توانید به انواع لباس و کفش های بچه گانه، پوشاک مردانه و زنانه، انواع کفش های زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و عطر، انواع وسایل ورزشی در برندهای معروف و سرشناس دسترسی داشته باشید.

پالادیوم استانبول، فراتر از یک مرکز خرید است؛ این مرکز خرید از نمونه های عالی معماری مدرن است. در کنار انواع مغازه ها می توانید به سالن سینما، کافه، تئاتر و رستوران های مختلف دسترسی داشته باشید. برای خرید از این فروشگاه می توانید به منطقه آسیایی آتاشهر، ینی صحرا، محله بارباروس، خیابان هالک بروید و محصولات خود را بخرید.

مرکز خرید زورلو Zorlu Center

اگر تمایل دارید به مرکز خریدی نوساز با معماری مدرن بروید، زورلو Zorlu Center که در بخش اروپایی نشین استانبول قرار دارد، گزینه ای ایده ل است. زورلو یکی از نوسازترین پاساژهای تجاری استانبول است که بیش از ۱۸۰ واحد تجاری در آن فعالیت می کنند. می توان گفت که این مرکز خرید، یکی از بهترین و گران ترین مراکز خرید استانبول است.

در فروشگاه های لوکس این مرکز خرید می توانید به محصولات بیش از ۲۰۰ مارک معروف دسترسی داشته باشید. علاوه بر فروشگاه ها برای خرید، می توانید به هتل ۵ ستاره، مرکز هنرهای نمایشی، رستوران و کافه های درجه یک، سالن های مخصوص کودکان و نوجوانان و … نیز دسترسی داشته باشید.

برای بازدید از این مرکز خرید می توانید به منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو بروید. ساعت کاری این مرکز خرید مانند دیگر مراکز خرید استانبول ۱۰ صبح الی ۱۰ شب است.

مرکز خرید ایستینیه پارک Istinye Park

ایستینیه یکی از معروف ترین و بزرگ ترین مراکز خرید گران قیمت و لوکس استانبول است. ساختمان این این مرکز خرید چهار طبقه است که نمای شیشه ای بسیار زیبایی دارد و بیش از ۳۰۰ مغازه در آن فعالیت می کنند. بیشتر برندهای معروف اروپایی و همچنین برندهای ترکی در این مرکز خرید شعبه دارند.

فروشگاه های این مجموعه به دو صورت روباز و سرپوشیده قرار دارند. علاوه بر فروشگاه ها، این مرکز خرید شامل آکواریوم بزرگ، بلندترین تونل آبی، نخستین سالن تئاتر استانبول و رستوران‌های مدرن و سنتی است. از خوبی های این مرکز خرید لوکس می توان به حراج پایان فصل این مجتمع تجاری اشاره کرد. شما می توانید اجناس مورد نظر خود را با تخفیف های باورنکردنی بخرید. برای خرید از این مرکز خرید به ساریر، خیابان کادسی، محله پینار بروید.

مرکز خرید کانیون Kanyon Istanbul

از دیگر مراکز خرید برجسه استانبول می توان به کانیون Kanyon Istanbul اشاره کرد. این مرکز خرید در لونت، بیوک دره کادسی، شیشلی واقع شده است. امکان خرید بهترین برندهای ترکی در این مرکز خرید فراهم شده است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید با قیمت ارزان وسایل و اجناس را خریداری کنید، حتما به این مرکز خرید سر بزنید.

در کنار خرید خوب و دلنشین، شما می توانید به تفریحات به یادماندنی و غذاهای لذیذ ترکی هم دسترسی داشته باشید. پرده سینما و اجرای موسیقی زنده، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام و … از دیگر امکانات این مرکز خرید است.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک