به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدنی ترین محله های فرانکفورت را می شناسید؟

جاذبه های توریستی و گردشگری

دیدنی ترین محله های فرانکفورت

دیدنی ترین محله های فرانکفورت

امروزه فرانکفورت یکی از ثروتمندترین و مهم‌ترین مراکز هنری، ادبی و اقتصادی اروپا به شمار می‌رود. شهر فرانکفورت تقریباً در مرکز قاره اروپا قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده تا فرودگاه فرانکفورت از اهمیت بسیاری برخوردار شود. این شهر دارای موزه‌های زیبای هنر، علم و تاریخ است که توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند. همچنین فرانکفورت به علت وجود پل پیاده‌روی بر روی رودخانه ماین، توانسته به یکی از مکان‌های مناسب برای گردش و پیاده‌روی تبدیل شود.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا و توریستی را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با دیدنی‌ترین محله‌های فرانکفورت و جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شده و با رزرو بلیط هواپیما تهران فرانکفورت از سفرمارکت به این شهر تاریخی و دیدنی سفر کنید.

فرانکفورت بزرگ‌ترین شهر ایالت هسن و پنجمین شهر بزرگ آلمان است که روی رودخانه ماین قرار گرفته است و به همین علت آن را فرانکفورت روی ماین نام‌گذاری کرده‌اند. این شهر با داشتن جاذبه‌های گردشگری و چشم‌نواز خود، سالانه میزبان توریست‌هایی از سراسر جهان است که با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت به‌صورت شخصی و یا به همراه تور فرانکفورت به این شهر سفر می‌کنند. در این بخش شما را با نمونه‌هایی از جاذبه‌های گردشگری فرانکفورت آشنا می‌کنیم:

میدان رومر برگ

رومر برگ میدان قدیمی فرانکفورت است که به شکل مربعی نامتوازن در مرکز شهر قرار گرفته است. در قسمت مرکزی این میدان، فواره گرشتیک‌ کایتس ‌برونن قرار گرفته است که وجود این فواره دلیلی بر افزایش زیبایی این میدان شده است.

موزه تاریخ فرانکفورت

موزه تاریخ فرانکفورت در جنوب میدان رومر برگ واقع شده است و مجموعه‌ای از آثار تاریخی و فرهنگی فرانکفورت را از قرون‌وسطی تا عصر جدید به نمایش گردشگران گذاشته است. علاوه بر آثار تاریخی، مواردی چون نمایشگاه مبلمان، آلات موسیقی و فناوری را در این موزه خواهید یافت.

خانه تاریخی اپرا

در مرکز میدان اپرا، خانه تاریخی اپرا واقع شده است. در طول جنگ جهانی دوم، خانه اپرا به شدن آسیب دید و پس از سال‌ها مورد بازسازی قرار گرفت. خانه تاریخی اپرا در حال حاضر میزبان رویدادهایی چون اپرا، رقص باله، کنسرت ارکستر سمفونی، کنسرت‌های راک و موزیکال‌های برادوی است. سالن اصلی اجراها، تالار بزرگ است که دارای ۲۴۵۰ صندلی است. مراسم‌های کوچک و کم‌جمعیت نیز در تالار موزارت این ساختمان با ۷۲۰ صندلی برگزار می‌شود.

خانه تاریخی اپرا

خانه تاریخی اپرا

باغ‌ وحش فرانکفورت

این باغ در سال ۱۸۵۸ تأسیس شد و دومین باغ‌وحش قدیمی آلمان محسوب می‌شود. از ویژگی‌های برجسته این باغ داشتن خانه‌هایی بی‌نظیر برای حیوانات است. در این باغ‌وحش شاهد حیوانات گوناگونی چون ماهی‌ها، شامپانزه‌ها، گوریل‌ها، پرندگان، خزندگان و حیوانات دیگری خواهید بود.

خانه گوته

اگر از دسته افراد علاقه‌مند به ادبیات هستید توصیه می‌کنیم که در سفر به فرانکفورت بازدید از خانه گوته را از دست ندهید. گوته، نویسنده و شاعر معروف آلمانی به گفته خودشان پسر فرانکفورت است و بعد از مرگش، بازدید از خانه‌اش برای عموم آزاد شد. با بازدید از خانه گوته می‌توانید شاهد کتابخانه، کتاب‌ها، میز تحریر و سایر وسایل وی باشید.

رودخانه ماین

از گذشته فرانکفورت از طریق این رودخانه با کشورهای مجاور راه آبی داشته اما امروزه به دلیل وجود فرودگاه مشهور فرانکفورت و ایستگاه‌های قطار، از رودخانه ماین عمدتاً برای تفریح و دریاگردی استفاده می‌شود. از جمله برنامه‌هایی که در این رودخانه برگزار می‌شود می‌توان به سفرهای دریایی کوتاه برای مناظر دیدنی و همچنین تورهای تفریحی اشاره کرد. در صورت سفر به فرانکفورت، بازدید از این جاذبه گردشگری و تفریحی را از دست ندهید.

حال به معرفی برخی از محله‌های دیدنی و گردشگری فرانکفورت می‌پردازیم تا هنگام سفر به فرانکفورت به همراه تور فرانکفورت و یا شخصی از این محله‌ها دیدن کنید.

محله بورنهایم فرانکفورت

بورنهایم محله‌ای تاریخی در فرانکفورت است که قدمت آن بیش از ۱۲۰ سال بوده و بیانگر چهره شهر قبل از شروع جنگ جهانی دوم است. در این محله خانه‌های بسیاری را می‌بینید که به سبک قرون‌وسطی ساخته شده در جنگ از ویرانی در امان مانده‌اند. در این محله قدیمی بناهایی چون موزه تاریخی، کلیسا، شهربازی برای بازدید وجود دارد. همچنین این منطقه از فرانکفورت دارای کافه‌های دلنشین و مطلوب و مغازه‌های پرتردد است که در آخر هفته‌ها و تعطیلات شلوغ می‌شود.

یکی دیگر از جاذبه‌های محله بورنهایم، بازار بورنهایم است که به‌صورت هفتگی و در روزهای شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

محله هات واخه فرانکفورت

محله هات واخه فرانکفورت یکی از دیدنی‌ترین و شلوغ‌ترین محله‌های فرانکفورت است که افراد زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند. این محله به دلیل داشتن ساختمان‌های تاریخی که به سبک باروک ساخته شده‌اند، توانسته موردتوجه گردشگران و توریست‌های زیادی واقع شود. این محله دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی از جمله موزه گیرش فرانکفورت، موزه یهودی فرانکفورت، مرکز خرید اسکای لاین پلازا، موزه  کاریکاتور فرانکفورت، برج اصلی فرانکفورت، موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ، برج ایشنهایمر و موزه جوان است که باعث شده‌اند تا توریست‌های بسیاری به این شهر سفر کنند.

همچنین این محله دارای رستوران‌های معروفی چون رستوران  villa merto، رستوران struwwelpeter، رستوران lvory club و رستوران apfelwein sulzer است که گردشگران در میان بازدید خود از فرانکفورت به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

اگر برای سفر به فرانکفورت به دنبال هتل‌های تمیز و لوکس برای اقامت هستید، حتماً سری به این محله بزنید. زیرا این محله دارای بهترین و بی‌نظیرترین هتل های فرانکفورت است که می‌توانید با مراجعه به سایت سفرمارکت و یا نصب اپلیکیشن سفرمارکت برای رزرو هتل در فرانکفورت اقدام کنید.

محله نوردند – وست

این منطقه یکی از بزرگ‌ترین مناطق مسکونی فرانکفورت است که دارای رستوران‌ها و مکان‌های مختلفی است. در این محله خیابان‌هایی را می‌بینید که دارای مغازه‌های زیادی بوده و که می‌توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید. در محله نوردند فرانکفورت، خانواده‌ها از امکانات رفاهی بالایی برخوردار هستند. اگر قصد سفر با تور به فرانکفورت را دارید توصیه می‌کنیم که بازدید از این منطقه زیبا و چشم‌نواز را از دست ندهید.

محله نوردند - وست

محله نوردند – وست

بوکنهایم فرانکفورت

این محله در غرب منطقه نوردند واقع شده است و از نظر قیمت، برای سکونت بسیار مناسب است. در شرق محله بوکنهایم، دانشگاه فرانکفورت را می‌بینید که باعث شده است تا دانشجویان بسیاری اوقات فراغت خود را در پارک‌ها و فضای سبز این منطقه گذرانده و استراحت کنند. در غرب این محله نیز، عمارت‌ها و کنسولگری‌های خارجی واقع شده است. همچنین در مرکز بوکنهایم یک برج دیده‌بانی به همراه یک کافه در فضای باز وجود دارد که افراد می‌توانند با نشستن در این کافه از هوای آزاد استفاده کرده و لذت ببرند.

ایننشتات فرانکفورت

ایننشتات، مرکز شهر فرانکفورت در آلمان است که دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. بهترین هتل های فرانکفورت در این منطقه قرار داشته و هرساله به علت وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، میزبان گردشگران فراوانی خواهد بود. همچنین جاذبه‌های دیدنی از جمله خانه گوته، رومربرگ و برج اصلی در این منطقه واقع شده است.

ایننشتات فرانکفورت

ایننشتات فرانکفورت

آلتشتات فرانکفورت

آلتشتات با مساحت کمتر از نیم کیلومترمربع، کوچک‌ترین منطقه فرانکفورت محسوب می‌شود. در این محله مکان‌های تاریخی و دیدنی زیادی ازجمله موزه‌ها، کلیسای جامع، رمر، چشمه عدالت و خانه ورتهایم وجود دارد که با سفر به فرانکفورت و اقامت در هتل های فرانکفورت می‌توانید از این مکان‌ها بازدید کنید.

باهنوفسوئیرتل فرانکفورت

باهنوفسوئیرتل دومین منطقه کوچک فرانکفورت محسوب می‌شود. درواقع این محله به دلیل داشتن سالن‌های نمایش، سالن‌های سینما و رستوران‌های بین‌المللی برای سرگرمی و تفریح گردشگران بسیار مناسب است. شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما خارجی به همراه تور فرانکفورت به این شهر سفرکرده و از جاذبه‌های آن دیدن کنید. همچنین می‌توانید برای تفریح و گردش شبانه، سری به محله باهنوفسوئیرتل بزنید.

کلام آخر

فرانکفورت مرکز تجاری و اقتصادی آلمان، با برخورداری از مناطق دیدنی و جاذبه‌های گردشگری فراوان به یکی از پربازدیدترین شهرهای آلمان تبدیل شده است. فرانکفورت در طی جنگ جهانی دوم تبدیل به ویرانه شد. اما بعد از جنگ دوباره ساخته شد و به یکی از زیباترین شهرهای آلمان لقب گرفت. فرانکفورت با داشتن جاذبه‌های گردشگری و همچنین محله‌های قدیمی خود باعث شده تا نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند. فرانکفورت با داشتن موزه‌ها، پارک‌ها و مراکز خرید در محله‌های خود توانسته توجه افراد بسیاری را جذب کند. اگر شما هم قصد سفر و گردش به آلمان را دارید پیشنهاد می‌کنیم که از فرانکفورت و محله‌های زیبا و پرجاذبه‌اش بازدید کنید. با مراجعه به لینک https://safarmarket.com/flights در سایت سفرمارکت و یا نصب اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید بلیط هواپیما فرانکفورت را تهیه کرده و همچنین هتل موردنظر خود در فرانکفورت را رزرو کنید.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک