به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین هتل های استانبول در بخش اروپایی

جاذبه های توریستی و گردشگری

قسمت اروپایی استانبول که بخش پر جنب و جوش، رنگارنگ و نسبتا شلوغ این شهر است، اهمیت خود را در طول تاریخ حفظ کرده و دارای هتل های بسیاری است. با توجه به تعداد زیاد گردشگرانی که به بخش اروپایی این شهر سفر می‌کنند، امکان رزرو هتل های استانبول از لوکس تا اقتصادی در این بخش فراهم شده است. شما می توانید با انتخاب یکی از بهترین هتل های استانبول در بخش اروپایی همچون هتل گرند جواهر استانبول تعطیلاتی عالی را سپری کنید.

بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل های استانبول

بهترین هتل های استانبول در بخش اروپایی کدامند؟

بخش اروپایی استانبول که در آن زندگی نشاط‌بخشی در جریان است، برای همه کسانی که تصمیم به تفریح ​​در تعطیلات دارند، جذاب خواهد بود. هتل های مناطق تکسیم، بشیکتاش و جهانگیر در نقاطی قرار دارند که به راحتی می توان از آن ها به دیگر نقاط دیدنی استانبول دسترسی داشت.

هتل های منطقه سلطان احمد در فاتح، معروف به شبه جزیره تاریخی، در قسمتی قرار دارند که می توانید به راحتی از آنها به موزه ها و کاخ ها دسترسی داشته باشید. همچنین هتل های زنجیره ای معروف دنیا در این منطقه قرار دارند و گردشگران خارجی نیز علاقه زیادی به آنها نشان می دهند.

هتل‌های منطقه سیرکجی استانبول به دلیل نزدیکی به مناطقی مانند امینونو، بازار بزرگ و سلطان احمد در بین گردشگران محبوب هستند. برای بهره مندی از خدماتی مانند حمام ترکی و اسپا می توانید هتل های این منطقه را انتخاب کنید.

هتل گرند جواهر استانبول

هتل ۵ ستاره گرند جواهر یکی از هتل های استانبول است که در ۳٫۵ کیلومتری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهرات و دو کیلومتر تا مرکز شهر دارای فاصله است. تمامی اتاق های هتل گرند جواهر استانبول مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند.

هتل ریتز کارلتون استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول با چشم اندازهای زیبا از شهر و تنگه بسفر در قلب استانبول قرار دارد. این هتل همچون هتل گرند جواهر استانبول از بهترین هتل های استانبول در بخش اروپایی است. شما می توانید از اینترنت پرسرعت رایگان در سراسر هتل لذت ببرید. جاذبه های معروف شهر قدیمی مانند سلطان احمد، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ تنها ۱۵ دقیقه با ماشین از این هتل ۵ ستاره فاصله دارند.

میهمانان هتل ریتز کارلتون استانبول می توانند از منظره بسفر در بلو لانژ اند گریل با غذاهای مدیترانه ای لذت ببرند. اجرای زنده دی جی پنج بار در هفته در این هتل ارائه می شود. رستوران خصوصی هتل با چشم‌انداز بسفر غذاهایی به سبک ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند. در این رستوران، منوی ارگانیک کودکان Ritz-Kids نیز موجود است.

هتل سوئیت هوم تکسیم

هتل سوئیت هوم تکسیم از دیگر هتل های خوب در قسمت اروپایی استانبول است. این هتل در منطقه بی اوغلو استانبول قرار دارد و اتاق های آن دارای تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره ای صفحه تخت هستند. میدان تکسیم حدود ۶۰۰ متر، برج ساعت دولما باغچه ۲٫۲ کیلومتر و برج گالاتا ۲٫۴ کیلومتر از این هتل فاصله دارند. مهمانان می توانند از خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته و تبدیل ارز در این هتل بهره مند شوند.

نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل سوئیت هوم تکسیم شامل مرکز کنگره استانبول، خیابان استقلال و ایستگاه مترو تکسیم است. این هتل تا نزدیکترین فرودگاه یعنی فرودگاه استانبول ۳۶ کیلومتر فاصله دارد. هتل سوئیت هوم خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می دهد.

هتل گرند حیات استانبول

این هتل لوکس واقع در مرکز استانبول، در چند قدمی میدان تکسیم و مراکز اصلی همایش و نمایشگاه قرار دارد. هتل گرند حیات دارای اتاق‌ های جلسه مدرن، استخر روباز و همچنین اسپا و سالن بدنسازی است.

اتاق های مجللی در این هتل قرار دارند که با رنگ های روشن تزئین شده اند. همه این اتاق ها دارای یک قسمت نشیمن، تلویزیون LCD و محل کار هستند. حمام ‌های مرمری آن مجهز به وان و دوش بارانی شیشه‌ای شده‌اند و دسترسی به وای فای رایگان در اتاق ها موجود است. رستوران هتل ۳۴ نوع غذای ترکی و مدیترانه ای به مهمانان ارائه می دهد. در مرکز اسپا و تناسب اندام گایا این هتل، درمان‌های آبگرم مدرن ارائه می شود. همچنین یک زمین تنیس در این هتل وجود دارد.

ایستگاه متروی تکسیم تنها ۴۰۰ متر با گرند حیات فاصله دارد. منطقه تاریخی سلطان احمد با کاخ توپکاپی، ایاصوفیه و مسجد آبی ۵ کیلومتر تا هتل دارای فاصله است. فرودگاه آتاتورک نیز ۲۰ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. پارکینگ اختصاصی با پرداخت هزینه اضافی در این هتل نیز موجود است.

هتل آک ماکا استانبول

هتل آک ماکا در مرکز شهر استانبول در منطقه ای به نام آکارتلر قرار دارد. این منطقه مجلل با رستوران‌ها، کافه‌ها و گالری ‌های هنری احاطه شده است. هتل آک ماکا دارای اتاق های مدرن با چشم انداز بسفر است. اتاق های این هتل با تزئینات شیک و عایق صدا دارای تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند. هر اتاق دارای کتری برقی و مینی بار است. برخی از اتاق های آن دارای منظره دریا هستند.

این هتل دارای یک رستوران شیک با گزینه های غذاخوری آلاکارته و بوفه است. همچنین می توانید نوشیدنی های مورد علاقه خود را در کافه هتل سفارش دهید. این هتل تنها یک کیلومتر با مرکز همایش ‌ها و نمایشگاه‌ های بین‌المللی لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، کاخ دلمه باغچه و منطقه خرید لوکس نیشانتاشی فاصله دارد.

میدان تکسیم در دو کیلومتری این هتل واقع شده است. فروشگاه‌ها و رستوران‌های محلی در منطقه بشیکتاش و وودافون آرنا در فاصله چند قدمی هتل آک ماکا قرار گرفته‌اند. فرودگاه آتاتورک نیز ۲۱ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۵۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

فلای تودی، معتبرترین مرجع رزرو هتل های استانبول

قسمت اروپایی استانبول به دلیل جاذبه های توریستی فراوان در بین گردشگران بیشتر محبوب است. در این قسمت شهر، هتل های بسیاری برای اقامت قرار دارند. ار بهترین هتل های استانبول در بخش اروپایی می توان به هتل گرند جواهر استانبول، هتل گرند حسات استانبول، هتل سوئیت هوم تکسیم و هتل آک ماکا استانبول اشاره کرد. از طریق سایت فلای تودی می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن، بهترین هتل‌های شهر استانبول را رزرو کنید. کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کرده و پس از بررسی و مقایسه هتل‌ها، گزینه موردنظر خود را رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در استانبول با پشتیبانی ۲۴ ساعته، باکیفیت ترین خدمات سفر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک