به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات موسسه مهاجرت کانادا یوکن

جاذبه های توریستی و گردشگری

مهاجرت به کانادا یکی از انتخاب های متقاضیان برای مهاجرت و زندگی در کشورهای خارجی می باشد. ثبات اقتصادی، رفاه اجتماعی، فرصت های شغلی متنوع از جمله عواملی است که سالانه افرادی زیادی را جذب کانادا می کند. کانادا دارای برنامه های مهاجرتی متنوعی می باشد. مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، ویزاهای سرمایه گذاری و برنامه های اسکیل ورکر کانادا از جمله راه های ورود به کانادا می باشد. افراد ممتازی که از کیفیت تحصیلی بالایی برخوردارند در صورتی که برای ویزای تحصیلی اقدام کنند، می توانند جهت دریافت بورسیه تحصیلی کانادا نیز اقدام کنند. همچنین افرادی که امتیاز اکسپرس اینتری کانادا را داشته باشند می توانند در کمتر از یکسال ویزای اقامتی کانادا را دریافت کنند. در ادامه این مقاله نحوه امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا، بورسیه تحصیلی کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بررسی می گردد.

امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا

سیستم اکسپرس اینتری کانادا بر اساس فاکتور های سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک تحصیلی تنظیم شده است. افرادی در این سیستم موفق به دریافت ویزا می شوند که دارای مدرک تحصیلی بالا، سن بین ۲۸ تا ۳۳ سال و نمره آیلتس بالایی برخورد دار باشند. این افراد با کسب امتیاز از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا موفق به دریافت دعوتنامه می گردند. برای اقدام از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا در ابتدا باید مدرک تحصیلی متقاضیان توسط نهادهای مشخص شده در کانادا ارزشیابی گردد. داشتن تمکن مالی مورد نیاز نیز، یکی دیگر از مدارک مورد نیاز جهت این برنامه مهاجرتی می باشد. مقدار تمکن مالی با توجه به تعداد اعضاء خانواده متغیر می باشد. افرادی که از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری موفق به دریافت ویزا شوند ، از همان ابتدا به آنها اقامت دائم کانادا PR ارائه می گردد. این افراد پس از دریافت ویزای یک با ورود، می توانند وارد خاک کانادا شده و سپس با ارائه مدارک خود به مراکز سرویس کانادا جهت دریافت کارت اقامت خود اقدام کنند. صدور کارت اقامت حداکثر ۲ ماه به طول می انجامد. افرادی که موفق به دریافت کارت اقامت می شوند، می توانند پس از ۳ سال زندگی در کانادا جهت دریافت پاسپورت و تابعیت کانادا اقدام کنند. متقاضی اصلی پرونه و خانواده همراه وی در طول مدت زمانی که کارت PR دارند می توانند در کانادا کار و تحصیل نمایند. این افراد همچنین می توانند از تسهیلات بانکی جهت خرید خانه، ماشین و غیره استفاده نمایند. خلاصه شرایط مورد نیاز جهت کسب حداقل امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا، به شرح زیر می باشد.

سن : حداکثر ۳۳ سال
سابقه کار: حداقل ۳ سال
تحصیلات: حداقل فوق لیسانس
نمره مدرک زبان آیلتس: مکالمه ۷ ، خواندن ۷، نوشتن ۷ ، شنیدن ۸

لازم به ذکر است افرادی که جهت مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل اقدام می کنند، می توانند بابت تحصیل در کانادا در سیستم اکسپرس اینتری، امتیاز کسب کرده و شانس اخذ دعوتنامه از این طریق را افزایش دهند.

موسسه مهاجرت کانادا یوکن، با سال ها تجربه در خصوص پرونده های اکسپرس اینتری، آماده ارائه خدمات مشاوره مهاجرتی می باشد. جهت اخذ مشاوره مهاجرت یوکن از طریق تلفن های موجود در وب سایت موسسه یوکن، با ما در تماس باشید.

https://trello-attachments.s3.amazonaws.com/5eafd6cd15eb5a2a7c42f14e/5f1e94bda457d65d44ec63fe/68daa037ec7f42aa02432c414a44597d/photo_2021-04-06_08-04-45.jpg

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، یکی از راه های سریع و آسان ورود به کانادا می باشد. متقاضیان تحصیل در کانادا، با دریافت پذیرش تحصیلی از یکی از موسسات معتبر کانادا می توانند جهت درخواست ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنند. تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف نیاز به ارائه مدرک زبان می باشد. همچنین ارائه مدرک تحصیلی مقطع پیشین نیز یکی دیگر از مدارک مورد نیاز می باشد. شرایط هر دانشگاه در کانادا جهت پذیرش دانشجو متفاوت می باشد. هر چه دانشگاه انتخابی از رنکینگ بالایی برخوردار باشد، رقابت در اخذ پذیرش تحصیلی از آن بیشتر بوده و در نتیجه نیاز به داشتن معدل تحصیلی و نمره آیلتس بالایی جهت دریافت پذیرش می باشد. برخی از دانشگاه های کانادا بدون نیاز به مدرک زبان نیز اقدام به ارائه پذیرش تحصیلی می نمایند. تعداد دانشگاه هایی که به صورت کاندشنال و بدون نیاز به مدرک زبان اقدام به ارائه پذیرش تحصیلی می کنند ، محدود است. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به صورت خلاصه مطابق با مدارک و شرایط زیر می باشد.

مراحل اخذ پذیرش تحصیلی

داشتن پاسپورت معتبر
ترجمه ریز نمرات مقطع پیشین
ترجمه مدرک تحصیلی
مدرک زبان آیلتس
پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه جهت بررسی مدارک تحصیلی
پرداخت بخشی از هزینه شهریه به دانشگاه
دریافت پذیرش تحصیلی

photo_2021-04-06_08-05-38.jpg

بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا یکی از درخواست های متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می باشد. کانادا نیز همانند کشورهای دیگر در مقاطع مختلف تحصیلی اقدام به ارائه بورسیه تحصیلی کانادا می نماید. بورسیه تحصیلی کانادا از طریق دانشگاه های مختلف و با شرایط متفاوت ارئه می گردد. متقاضیان بورسیه تحصیلی کانادا باید با بررسی وب سایت های دانشگاه ها و انتخاب رشته مورد نظر خود، امکان دریافت بورسیه تحصیلی رایگان کانادا برای رشته مذکور را بررسی نمایند. این متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که دریافت بورسیه تحصیلی بیشتر در مقطع دکتری ارائه می گردد. در مقاطع تحصیلی دیگر بورسیه تحصیلی کانادا بسیار مخدود و یا تنها بخشی از هزینه های تحصیلی دانشجو به صورت بورسیه تامین می گردد. متقاضیانی موفق به دریافت بورسیه تحصیلی کانادا می گردد که از کیفیت تحصیلی بالایی برخوردار باشند. دریافت بورسیه تحصیلی کانادا نیاز به داشتن معدل و نمره آیلتس بالا و رزومه تحصیلی قوی می باشد. با توجه به درخواست های زیادی که از دانشجویان سراسر دنیا برای دریافت بورسیه تحصیلی کانادا به دانشگاه های این کشور ارسال می گردد، گفتن بورسیه تحصیلی کانادا کمی دشوار و نیاز به سپری کردن زمان زیادی در این خصوص می باشد. دانشجویان بین المللی که با هزینه شخصی خود برای تحصیل در کانادا اقدام می کنند، در مدت زمان کمتری موفق به ورود به کانادا می شوند. موسسه مهاجرت کانادا یوکن، در صورتی که در دانشگاهی فرصت دریافت بورسیه مهیا باشد، این فرصت را در وب سایت مهاجرت کانادا یوکن، اطلاع رسانی می کند. متقاضیان می توانند با بررسی دوره ای وب سایت موسسه مهاجرت کانادا یوکن، در صورت وجود بورسیه، آگاه شوند

خدمات موسسه مهاجرت کانادا یوکن

موسسه مهاجرت کانادا یوکن، ثبت شده در کانادا تحت عنوان ucan immigration services با سال ها تجربه در تشکیل پرونده های امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و بورسیه تحصیلی کانادا ارائه خدمات می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه مهاجرت کانادا یوکن ucanemigrate.com ضمن مطالعه و بررسی انواع ویزای کانادا از طریق تلفن های موجود در وب سایت مهاجرت کانادا یوکن با مشاورین ما در تماس باشند.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک