به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حضور شرکت هومسا در پانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری

جاذبه های توریستی و گردشگری

امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در خیابان سئول برگزار می‌شود. شرکت هومسا به عنوان یکی از فعالان اصلی حوزه گردشگری در پانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری حضور یافته است و از تمامی علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آورد.

حضور شرکت هومسا در پانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری

حضور شرکت هومسا در پانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری

هومسا یک سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه است که با بیش از ۸۰۰۰ اقامتگاه ثبت شده در سراسر ایران به هموطنان عزیز خدمات‌رسانی می‌کند. شما با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانید به راحتی از بین تعداد زیادی هتل، ویلا، سوئیت، آپارتمان، کلبه و… اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کرده و با چند کلیک ساده آن را رزرو نمایید.

اما در غرفه هومسا چه می‌گذرد؟

در این دوره، شرکت هومسا با شعار “تجربه کن” در نمایشگاه شرکت کرده و یکی از بزرگ‌ترین غرفه‌های این مجموعه را در اختیار دارد. هومسا یکی از دیدنی‌ترین غرفه‌های نمایشگاه را در معرض دید عموم قرار داده است که بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود.

غرفه هومسا

غرفه هومسا

در غرفه این شرکت شما می‌توانید انواع تایپ‌های اقامتگاهی را به صورت سه بعدی ببینید. در آن قدم بزنید و از نزدیک حس حضور در آن را تجربه کنید. یکی از جذاب‌ترین تایپ‌های اقامتگاهی این غرفه کلبه چوبی بسیار زیبایی است که به سبک کلبه‌های سوئیسی ساخته شده است. شما می‌توانید کنار آن بایستید و عکس‌های فوق العاده‌ای ثبت کنید.

علاوه بر این تفریحات مختلفی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. بازی گلف، دیوارها آرزوها، نمایش سه بعدی VR و برگزاری مسابقات مختلف از جمله این موارد هستند.

با استفاده از نمایش سه بعدی VR این امکان را خواهید داشت تا به صورت مجازی به هر نقطه‌ای از ایران که خواستید سفر کنید و قدم‌زدن بر روی شن‌های گرم کویری، نشستن در سواحل زیبای جنوب و یا تماشای جنگل‌های سرسبز شمال را تجربه کنید.

در بخش دیوار آرزوها، هومسا قصد دارد تا از طریق قرعه‌کشی چند مورد از آرزوهای نوشته شده بر روی این دیوار را برآورده کند، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما به این بخش سری بزنید.

در کنار تفریحات و بازی‌هایی سرگرم‌کننده‌ای که هومسا برای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده، به بهانه‌های مختلف کدهای تخفیف ۲۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی برای اجاره اقامتگاه از وب سایت این شرکت به برندگان اهدا می‌شود. فرصت را از دست ندهید، شاید شما یکی از برندگان این کد تخفیف‌ها باشید.

اطلاعات غرفه شرکت هومسا:

سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی، غرفه ۳۰

اطلاعات نمایشگاه:

ساعت بازدید: ۹ الی ۱۷

تاریخ: ۹ الی ۱۲ بهمن ماه

آدرس:

خیابان های منتهی به ورودی‌های نمایشگاه بین المللی:

  • درب جنوب غربی: بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال – جاده اختصاصی نمایشگاه- ورودی اول
  • درب جنوبی : بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال – انتهای جاده اختصاصی نمایشگاه – روبروی درب اصلی باشگاه انقلاب
  • درب شمالی (ورودی پارکینگ طبقاتی): بزرگراه چمران به سمت جنوب – بعد از پمپ بنزین – مسیر کنار گذر
  • درب شمالی (تردد پیاده): بزرگراه چمران به سمت چهارراه پارک وی – پل عابر پیاده نمایشگاه بین‌‍المللی
  • درب شمالی (ورودی شماره ۲ پارکینگ طبقاتی) :خیابان یمن – خیابان رشید فضل الله

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک