به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

هزینه تورهای تابستانی استانبول چقدر است؟

جاذبه های توریستی و گردشگری

تور استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی بین مسافران ایرانیان می باشد که همیشه جزو پرفروش ترین تورهای ترکیه بشمار می رود. شما علاقه مندان با خرید تور مسافرتی استانبول و اطلاعات کافی از قیمت تور استانبول تابستان فرصتی عالی برای شروع سفری بی دغدغه و شگفت انگیز نصیبتان خواهد شد. وجود شگفتی های بیشمار این شهر در کنار تاریخ غنی و پرماجرای استانبول و میراثی که از آن به جای مانده، حال و هوای دوست داشتنی اش، غذاهای خوشمزه، زندگی شبانه هیجان انگیزش، مراکز خرید و تفریحی متنوع و تنوع محصولات و البته جذابیت جادویی استانبول، تور استانبول را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

استانبول در ایام تابستان همیشه روزهای پر شور و شلوغی را تجربه می کند. به گونه‌ ای که این ایام به نوعی ” های سیزن ” استانبول هم محسوب میشود، یعنی در این ایام قیمت بلیط هواپیما استانبول کمی گران می شود. در نتیجه اغلب مسافرانی که برای گذراندن تعطیلات این بازه زمانی به این مقصد سفر می ‌کنند، به دنبال تور ارزان و مناسبی هستند. خوب در تابستانی که گذشت، ویروس کرونا تنها توریست جخان بود و توانست مرزها را ببندد و تمام برنامه‌ های مسافران را خراب کرد. بنابراین تابستان ماند و دلتنگی که برای سفرهای تابستانی بر دلمان ماند. اما خوشبختانه امسال با کاهش شیوع این بیماری در تابستان ۱۴۰۰ و با بازشدن مرز ترکیه، احتمالا استانبول به یکی از شلوغ ترین مقاصد گردشگری تابستان تبدیل خواهد شد. چرا که استانبول مقصدی جذاب برای تورهای تابستانی به حساب می آید و از آنجاییکه تابستان به صورت کلی ایام توریستی بشمار می رود، گرانی این فصل به همین دلیل می باشد.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که اختلاف قیمت تور تابستان استانبول به زمان سفر شما بستگی دارد! در صورتی که بازه زمانی سفر شما در استانبول نمایشگاه یا فستیوالی برگزار شده باشد، هزینه تور استانبول شما نسبت به دیگر زمان ها بیشتر است. اما اگر در زمان سفر رویداد خاصی در استانبول نباشد، نرخ تور استانبول تابستان شما از تورهای استانبول در دیگر تایم‌ ها کمتر تمام خواهد شد. هرچند که در در این فصل قیمت تور استانبول بالاتر می رود اما همه چیز به شرایط هتل ‌ها و ایرلاین‌ ها بستگی دارد. بطور کلی نحوه تعیین قیمت تورهای تابستانی استانبول به این صورت است که هزینه تورها هم به قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما بستگی دارد و هم به قیمت هتل محل اقامت شما. قیمت بلیط تور استانبول در تابستان از حدود ۵ میلیون تومان به بالا برآورد می ‌شود. همچنین هتل محل اقامت شما هم هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر و ستاره های آن بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد بود. تور استانبول از نظر قیمت تنوع بسیار زیادی دارد و می ‌توان با توجه به بودجه، برای یک سفر ارزان یا لوکس به استانبول به راحتی برنامه ‌ریزی کرد. البته به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، انواع تور استانبول نرخ ثابتی ندارد و مدام در حال تغییرات ارزی است؛ اما به صورت کلی تور استانبول نسبت به سایر تورهای خارجی جزو مقاصد گران محسوب نمی ‌شود.

شما در مجموعه مسافرتی نامی گشت می ‌توانید متنوع ترین لیست قیمت انواع تور استانبول با شرایط و خدمات مختلف را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت‌ ها، بهترین تور را با توجه به شرایط و معیارهای خود انتخاب نمایید و در نهایت، برای خرید با آژانس تماس حاصل نمایید.

قیمت تور استانبول تابستان چگونه محاسبه می شود؟

قیمت تور استانبول به عوامل گوناگونی از جمله رزرو بهترین و مناسب ترین هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما استانبول (رفت و برگشت) ، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و… بستگی دارد. علاوه بر اینها مانند هر تور مسافرتی دیگری، نرخ تور استانبول به مواردی همچون شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی، ساعت پرواز، مدت اقامت تور، محل اقامت و تاریخ سفر شما هم بستگی دارد. در ایام پرمسافر مانند بهار و تابستان یا تعطیلات سال نو میلادی و…، تورها در بالاترین قیمت خود قرار می گیرند و نیز از طرفی در فصول سرد سال همچون پاییز و اوایل زمستان، در پی کاهش تقاضای سفر، نرخ تور استانبول نیز به حداقل خود می ‌رسد. حالا تور استانبول را چطور ارزان تر بخریم؟ برای این که بتوانید این تور را ارزان تر رزرو کنید باید از عوامل مهم و موثر بر قیمت آن اطلاعات کافی داشته باشید عواملی که در بالا به آنها اشاره کردیم از جمله مدت سفر، نوع هتل، خدمات تور، نوع ایرلاین و کلاس پروازی ، نحوه خرید تور (حضوری یا اینترنتی ) هم بر قیمت تور شما ارتباط مستقیم دارد که می توانید با مدیریت این عوامل مثلا با کاهش تعداد روزهای سفر هزینه تمام شده تور خورد را به شدت کاهش دهید.

با توجه به اینکه در فصل تابستان امتحانات مدارس تمام شده و همچنین ایام تعطیلات مخصوصا برای بیشتر کشورها است، استانبول با جمعیت انبوهی از گردشگران ایرانی و خارجی مواجه می شود و همین موضوع می تواند دلیلی باشد که تور استانبول ویژه تابستان، افزایش قیمت نسبت به سایر فصول سال داشته باشد اما اینکه آیا هزینه تور تابستان ۱۴۰۰ این مقصد خیلی بالاتر است یا خیر؟ در جواب به این سوالتان باید بگوییم که اگر در آن زمان جشنواره و فستیوالی برگزار شود طبعا قیمت بالاتر می رود اما اگر جز روزهای معمولی باشد این افزایش قیمت آنچنان برایتان محسوس نخواهد بود. تابستان امسال شما می تواند از ۲ روش زمینی و هوایی راهی استانبول شوید، ولی خوب اگر اهل سفرهای طولانی نیستید یا زمان کافی برای این مدل سفر کردن ندارید، بهتر است یکی از انواع تور هوایی استانبول را انتخاب کنید؛ فاصله تهران تا استانبول با هواپیما حدود ۳ ساعت می باشد و به دلیل تقاضای بالای تور استانبول هوایی، بسیاری از شرکت ‌های هواپیمایی ایرانی و ترکیه ‌ای، در طول هفته پروازهای مستقیم به ترکیه را برگزار می‌ کنند. از بهترین ایرلاین ها برای پرواز مستقیم به استانبول می ‌توان به ایران ایر، ماهان و ترکیش اشاره کرد. در صورت تمایل به خرید بلیط هواپیما دیگر ایرلاین های خارجی مانند هواپیمایی قطر ایرویز یا امارات، مدت سفر به مراتب طولانی ‌تری همراه با توقف پیش رو خواهید داشت، بنابراین انتخاب ایرلاین مناسب از گزینه های اصلی شما محسوب می شود. شما می ‌توانید قیمت بلیط هواپیما استانبول را از فروشنده ‌های گوناگون و در تاریخ‌ های مختلف در نامی گشت مقایسه و خریداری نمایید.

تور ارزان استانبول در تابستان

اگر تابستان و یا در هر زمانی از سال که سفر می‌ کنید، همیشه به یاد داشته باشید که برای خرید تور ارزان استانبول بهتر است روزهای وسط هفته را برای شروع تور خود انتخاب کنید. عموما در روزهای پایانی هفته قیمت بلیط هواپیما کمی بالاتر می رود و همچنین پروازهایی که در ساعات آغاز روز به استانبول حرکت دارند و در ساعات پایانی روز از استانبول خارج می ‌شوند، غالبا نرخ بالاتری نسبت به سایر پروازها دارند.

اما در ادامه شما با خرید تورهای لحظه آخری استانبول در تابستان می توانید سفری ارزان و مقرون به ثرفه تری را تجربه کنید. تنها کافیست برای خرید این تورها چمدانتان بسته و آماده به سفر باشید! چرا که تور لحظه آخری به آن دسته از تورهایی اطلاق می‌ شود که فاصله زمانی کمی تا زمان اجرای تور دارند و با تخفیف های زیادی به فروش می ‌رسند. وقتی سرویس‌ های رزرو شده توسط آژانس برگزار کننده تور (مثل بلیط هواپیما چارتر یا اتاق هتل) در زمان پیش ‌بینی شده به فروش نرسد، آژانس های هواپیمایی چوب حراج بر تورهای خود می ‌زند تا از ضرر و زیان بیشتر جلوگیری نمایند. این زمان فرصت مناسبی برای خرید تور لحظه آخری و سفری ارزان به استانبول در تابستان بشمار می رود؛ اما از آنجایی که این تورها برنامه زمانی فروش مشخصی ندارند، برای مطلع شدن از آن ‌ها لازم است هر روز سایت های فروش تور را چک کنید و با آژانس ‌ها تماس بگیرید تا شانس بیشتری برای خرید تور ارزان استانبول را داشته باشید. توجه داشته باشید که در خرید تور های لحظه آخری، اغلب انتخاب پرواز و هتل دلخواه ممکن نیست و مسافران با محدودیت گزینه روبرو خواهند بود.

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که تور استانبول را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای استانبول تابستان ۱۴۰۰ از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تورهای تابستانی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت و یا با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تور ترکیه تابستان ما با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک