به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری چقدر است؟

جاذبه های توریستی و گردشگری

کانادا کشوری با ۹ میلیون کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی نزدیک به ۳۷ میلیون نفر همواره خواستگاه افرادی از کشورهای مختلف دنیا است که تمایل به مهاجرت به خارج از کشور خود را دارند. کیفیت بالای زندگی، نظام آموزشی سطح بالا، امنیت در تمامی سطوح و … همگی از معیارهایی هستند که افراد کشورهای مختلف را جهت مهاجرت جذب این کشور می کنند. دریافت ویزای کانادا جهت ورود به این کشور از طرق مختلف تنها راه قانونی برای ورود به این کشور است. آشنایی با مدارک لازم برای ویزای کانادا در پیشبرد هرچه بیشتر دریافت ویزای کانادا اهمیت زیادی دارد.

ویزای کانادا

ویزای کانادا

انواع ویزای کانادا

افراد کشورهای مختلف از روش های گوناگونی می توانند به کانادا مهاجرت کنند. برای مهاجرت به این کشور لازم است تا ویزای این کشور اخذ گردد. انواع ویزای کانادا را می توان در دو دسه کلی موقت و اقامت دائم در کانادا دسته بندی کرد. ویزای موقت ویزایی است که دارنده آن می تواند به مدت ۶ ماه یا کمتر در کانادا اقامت کند. پس از پایان یافتن این زمان لازم است تا افراد خاک کشور کانادا را ترک کنند. ویزای توریستی، تحصیلی، کاری، سیاسی، کسب و کارو … از انواع ویزای کانادا از نوع موقت به شمار می روند.

در مقابل ویزای اقامت دائم در کانادا ویزایی است که دارنده آن می تواند به طور دائم در این کشور اقامت کند. به ویزای دائم ویزای مهاجرتی نیز می گویند. انواع ویزای کانادا از نوع اقامت دائم در کانادا یا مهاجرتی می توان به سرمایه گذاری، کارآفرینی، خوداشتغالی، استارت آپ، پرستاری تمام وقت و … اشاره کرد.

به منظور اخذ ویزای کانادا علاوه بر تکمیل مدارک لازم برای ویزای کانادا پس از طی مراحلی که آخرین آن ها انگشت نگاری است ویزای افراد صادر خواهد شد.

مدت زمان صدور ویزای کانادا

مدت زمان صدور ویزای کانادا

مراحل اخذ ویزای کانادا

به منظور اخذ انواع ویزای کانادا لازم است مراحل زیر طی شود:

  • ارسال مدارک لازم برای ویزای کانادا به صورت الکترونیکی به سفارت کانادا و پرداخت هزینه های مربوطه
  • سفر به کی از کشورهای اطراف ایران برای عکس برداری و انگشت نگاری
  • ارسال پاسپورت به یکی از دفاتر وک در صورت صادر شدن ویزا

یکی از مراحل جهت دریافت ویزای کانادا انگشت نگاری است در این مقاله قصد داریم که مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری را بررسی کنیم.

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری برای ویزای تحصیلی

یکی از انواع ویزای موقت ویزای تحصیلی است. ویزای تحصیلی یکی از بهترین روش ها جهت مهاجرت به کانادا است. تحصیل در سطح بالایی با قیمت مناسب در این کشور انجام می گیرد، لذا ویزای تحصیلی در این کشور متقاضیان زیادی دارد. مدت زمان صدور ویزای کانادا از نوع تحصیلی بعد از فرایند انگشت نگاری حدود ۴۰ روز کاری زمان می برد.

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری برای ویزای کاری

کشور کانادا به دلیل وسعت و توسعه فراوان دارای شغل های متنوعی است. اگر افراد مقیم کانادا متقاضی برخی از این مشاغل نباشند و یا تعداد نفرات برای تصدی شغل مورد نظر کافی نباشد، کارفرمایان می توانند پیشنهاد شغلی جهت جذب نیروی خارجی را انجام دهند. این زمانی است که افرادی که خود را شایسته جاب آفر پیشنهادی کارفرمایان کانادایی می بینند می توانند درخواست ویزای کاری دهند.

ویزای کاری نیز نظیر سایر ویزای کانادا دارای فرایندهای مختلفی است و لازم است تا مدارک لازم برای ویزای کانادا نیز کامل باشد تا در آخرین مرحله فرایند دریافت ویزا که انگشت نگاری است مشکل خاصی پیش نیاید. مدت زمان صدور ویزای کانادا از نوع ویزای کاری بعد از انگشت نگاری حدود ۱۰ هفته کاری و در حدود ۵۰ روز زمان می برد.

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری برای ویزای توریستی

کانادا به دلیل زیبایی و توسعه یافتگی و وسعت تقریبا ۹ کیلومتر مربعی خود جاذبه های توریستی فراوانی برای مردم مختلف در کشورهای مختلف دارد. ویزای توریستی از انواع ویزای کانادا از نوع موقت است که افراد برای اخذ آن اقدام می کنند. ویزای توریستی کانادا خود به دو نوع سینگل و مولتیپل تقسیم می شود. در ویزای کانادا از نوع سینگل فرد متقاضی تنها یک بار در سال و آن هم به مدت زمان محدود می تواد در این کشور اقامت کند.

ویزای کانادا از نوع توریستی مولتیپل این شرایط را برای فرد متقاضی فراهم می آورد که تا ۵ سال می توانند به کانادا رفت و آمد نمایند و در هر ورود تا بازه زمانی ۶ ماهه می توانند در این کشور اقامت کنند. مدت زمان لازم برای صدور ویزای کانادا از نوع توریستی بعد از انگشت نگاری تقریباً ۳۶ روز کاری زمان خواهد برد.

مدت زمان صدور ویزای کانادا بعد از انگشت نگاری برای ویزای سرمایه گذاری

از روش های اخذ ویزای موقت در کانادا اخذ ویزای کانادا از نوع سرمایه گذاری است. کانادا وسعت فراوانی دارد و همواره پذیرای افرادی است که تمایل دارند در این کشور در حوزه های مختلف سرمایه گذاری کنند یا آورده نقدی زیادی را وارد این کشور کنند. مدت زمان صدور ویزای کانادا برای ویزای سرمایه گذاری مدت مشخصی ندارد و زمان این پاسخ به کامل بودن مدارک و میزان سرمایه گذاری فرد متقاضی بستگی خواهد داشت.

 

 

ارسال دیدگاه




پربازدید ترین مطالب
  • ماه
  • فصل
  • کل
پر بحث ترین ها
کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک