به سایت "جاذبه های توریستی و گردشگری" خوش آمدید.
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه یک سفر ارزان به استانبول را تجربه کنیم؟

جاذبه های توریستی و گردشگری

استانبول شهری است که هر علاقه مند به سفری باید حتی یک بار هم به آن سفر کند. این شهر به قدری دوست داشتنی است که هر ساله تعداد زیادی از مسافران برای خرید بلیط هواپیما استانبول اقدام می کنند. به طوری که حداقل ۱۲ میلیون گردشگر در طول سال از این شهر دیدن می کنند. در حال حاضر با افزایش هزینه های سفر بسیاری از افراد به دنبال خرید بلیط ارزان استانبول و کاهش هزینه سفر هستند.

اگر شما نیز تمایل دارید ارزان ترین سفر به استانبول را تجربه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین زمان برای سفر ارزان به استانبول

بهترین زمان برای سفر ارزان به استانبول

بهترین زمان برای سفر ارزان به استانبول

شهر استانبول یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری است که می توان در تمام طول سال به آن سفر کرد. هر کدام از فصل‌ها از نظر آب و هوا، شلوغی و میزان تقاضا می تواند در قیمت بلیط استانبول موثر باشد. از این رو بهترین زمان سفر به استانبول از نظر هزینه مورد بررسی قرار می گیرد.

نیمه اول فروردین و تعطیلات نوروزی یکی از بهترین زمانها برای خرید بلیط استانبول است اما قیمت بلیط و هزینه رزرو هتل نسبت به بقیه زمانها گرانتر می باشد. یک قانون کلی این است که هر چه مقدار تقاضای سفر بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول بالاتر است! بنابراین برای تجربه یک سفر ارزان قیمت، به زمان سفر و میزان تقاضا توجه کنید.

 

تابستان، گران ترین زمان سفر به استانبول

فصل تابستان یکی از شلوغ ترین زمانهای سفر به استانبول می باشد. بنابراین یکی از گرانترین زمان ها برای خرید بلیط استانبول است. برای خرید بلیط تهران به استانبول بهتر است که پاییز را برای سفر انتخاب کنید. ماه های سپتامبر و اکتبر یکی از بهترین زمان‌های سفر ارزان قیمت به استانبول می باشد. در این زمان قیمت هتل‌های استانبول نیز با تخفیف ارائه می شود.

با این که در فصل زمستان نیز می توان از استانبول دیدن کرد اما ژانویه و جشن سال نو میلادی سبب افزایش قیمت بلیط استانبول می‌شود! اما در باقی روزهای زمستان به دلیل شرایط آب و هوایی و کاهش قیمت هتل ها، سفر به استانبول به صرفه و اقتصادی است.

چگونه ارزان به استانبول سفر کنیم؟

یکی از ویژگی‌های اصلی که باعث استقبال زیاد مسافران از شهر استانبول شده است، شرایط آسان سفر مانند عدم نیاز به ویزا، نزدیکی به ایران، قیمت بلیط استانبول، جاذبه های گردشگری متنوع و شرایط مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.

سفر با هواپیما متداول‌ترین روش سفر ایرانیان به استانبول است اما با توجه هب افزایش قیمت بلیط هواپیما بسیاری از مسافران سعی می کنند تا ارزان ترین بلیط را رزرو کنند. برای خرید بلیط ارزان استانبول راهکارهایی وجود دارد که به آسانی می تواند موثر باشد.

انتخاب زمان درست یکی از ترفندهای خرید ارزان ترین بلیط استانبول است. به طور مثال بعد از تعطیلات بهترین زمان برای سفر های ارزان و اقتصادی است. یا با تهیه بلیط چارتر استانبول می توانید به طرز چشمگیری در هزینه سفر صرفه جویی کنید. البته باید به زمان پرواز نیز توجه داشته باشید. خرید بلیط لحظه آخری روشی دیگر برای رزرو بلیط هواپیما ارزان می باشد. در مواقعی که تقاضا برای سفر به استانبول کاهش می یابد به راحتی می توانید این بلیط را با قیمت پایین تری تهیه نمایید.

سفر ارزان به استانبول

سفر ارزان به استانبول

رزرو هتل ارزان استانبول

رزرو هتل یکی از مهمترین هزینه های هر سفری بعد از خرید بلیط هواپیما می باشد. با کمی دقت می توانید بهترین هتل ها را با قیمت کمتری رزرو کنید. یکی از موثرترین روش های رزرو هتل ارزان استانبول، زمان مناسب سفر است. چرا که در برخی از ایام سال که تعداد مسافران کمتری وجود دارد، هتل های استانبول اتاق های خود را با تخفیفات ویژه ای ارائه می دهند.

بنابراین سفرهای زمستانی به استانبول می تواند بسیار ارزان و اقتصادی باشد! چرا که به آسانی می توانید بلیط هواپیما و هتل استانبول را با قیمت ارزان تری رزرو نمایید. با مراجعه به سایت تیک بان می توانید انواع هتل های استانبول را از ۵ ستاره گرفته تا هتل های ارزان قیمت به همراه تصاویر اتاق ها و آدرس آنها به صورت آنلاین رزرو کنید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

برای رزرو اینترنتی بلیط استانبول می توانید به سایت های زیادی که در سطح کشور در زمینه فروش آنلاین بلیط فعال هستند، مراجعه کنید. این سایت ها با ارائه انواع بلیط چارتر استانبول و بلیط لحظه آخری می توانند شما را از خرید حضوری بلیط بی نیاز کنند. اما مساله این است که بلیط خود را از سایت های معتبری خریداری کنید که قابل اطمینان بوده و از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد.

چرا بلیط استانبول را از تیک بان بخریم؟

یکی از وب سایت هایی که می توانید با مراجعه به آن با اطمینان خاطر و به آسانی بلیط هواپیما و انواع خدمات سفر را تهیه کنید، تیک بان است.

تیک بان، معتبرترین سایت خرید بلیط هواپیما آنلاین می باشد! انواع بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو هتل، خرید بیمه مسافرتی و دهها خدمات سفر تنها بخشی از خدمات آنلاین تیک بان می باشد. برخورداری از تیم پشتیبانی تمام وقت یکی دیگر از خدمات این سایت است!

بنابراین برای سفر به استانبول می توانید بلیط هواپیمای خود را به صورت اینترنتی و با منصفانه ترین قیمت رزرو کنید. سایت تیک بان با تیم پشتیبانی مجرب و ۲۴ ساعته خود آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشد برای مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۵۱۰۰۸ (ساعت ۹ الی ۱۷) و ۰۲۸۳۳۱۱ (۲۴ ساعته) تماس حاصل فرمایید.

 

1 دیدگاه

  • عبدالله زمانی گفت:

    سلام
    مطلب بسیار مفیدی در مورد استانبول ارائه دادین به خصوص در مورد ترفندهای خرید ارزان ترین بلیط استانبول که واقعا سفر به این شهر رو به صرفه می کنه
    مرسی از شما

  • ارسال دیدگاه



    
    پربازدید ترین مطالب
    • ماه
    • فصل
    • کل
    پر بحث ترین ها
    کلیه حقوق سایت متعلق به جاذبه های توریستی و گردشگری می باشد.
    طراحی قالب وردپرس : پرشین تیک